hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 09., kedd - Franciska, Fanni.
hirdetés

Bicikliflotta a Szentkirályi dolgozóinak

Ajándék kerékpárokkal ösztönzi a budapesti iroda dolgozóit a biztonságos és környezettudatos közlekedésre Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa. A kétkerekű járművekkel a home office utáni visszatérés megkönnyítésén túl Budapest környezeti terhelésének csökkentése a cél.

hirdetés

A korlátozások feloldásával párhuzamosan a Szentkirályi Magyarország irodai dolgozói közül is egyre többen térnek vissza az Infoparkba a csaknem három hónapnyi kötelező home office után. A munkába járás megkönnyítését és biztonságossá tételét szolgálja az új bicikliflotta, amelyet a vállalat elnöke és tulajdonosa, Balogh Levente ajándékozott a budapesti iroda munkatársainak.

„A mindannyiunk számára megterhelő időszakot követően nagy örömmel tölt el, hogy irodánk újra megtelik élettel. Minden helyiségben megtettük a szükséges előkészületeket, azonban szeretném, ha a kollégák az utazás során is biztonságban éreznék magukat. A dolgozóink egészsége a legfontosabb számunkra, ugyanakkor az sem utolsó szempont, hogy a kerékpárok környezetbarát alternatívát kínálnak a munkába járáshoz” - mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.


A meghatározó élelmiszeripari vállalat elnöke, Cápák között című üzleti showműsor befektetőjeként figyelt fel a Kruz Bike Company elnevezésű vállalkozásra, akiktől 10 darab, a Szentkirályi márkát is erősítő egyedileg emblémázott kerékpárt rendelt a fővárosi kollégák számára. A napközbeni tömegközlekedés és autóhasználat kiváltását ösztönözve a dolgozók munkanapokon akár haza is vihetik a járműveket. A munkatársak egészségének védelme mellett a Szentkirályi Magyarország célja, hogy a károsanyagokat kibocsátó járművek használatának csökkentésével fenntarthatóbbá tegye az iroda működését és hozzájáruljon egy zöldebb és élhetőbb Budapest megteremtéséhez.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!