hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Biotermékeket is gyárt a SPAR-húsüzem

Idén tíz éves a SPAR Magyarország Kft. REGNUM húsfeldolgozó üzeme, amelyben már biotermékeket is gyártanak. A SPAR az élelmiszerkereskedelmi láncok között elsőként, és azóta is egyedüliként működtet saját húsüzemet bicskei központjában. A kiváló minőségű frisshús összefonódott a SPAR márkával, köszönhetően a szigorú ellenőrzésnek, a kifogástalan szállítói háttérnek, valamint a vevői igényekhez maximálisan alkalmazkodó kínálatnak.

hirdetés

Megkezdte a biotermékek gyártását a SPAR bicskei húsüzeme a nyalkai Virágzó TKSZ Szövetkezet együttműködésével. A SPAR Natur*pur márkanév alatt 9 féle tálcás friss bio sertéshús kapható, több mint 60 nagyobb SPAR üzletben, de ezeknek köre folyamatosan bővül. A bio friss hús 100%-ban magyar tenyésztésből származik, amelyet magyar szakmai szervezetek tanúsítanak (Biokontroll Magyarország, Hungária Ökogarancia). A közvetlenül a gazdáktól történő beszerzés pedig nem csak jelentős minőségi és gazdasági előnyt jelent, de biztosítékot is arra, hogy a bio valóban azt jelöli, amit jelent.

A SPAR 2004-ben nyitotta meg saját húsüzemét azzal a szándékkal, hogy az ellenőrzött, minőségi húskészítményeket garantált forrásból tudja biztosítani hazai üzlethálózata számára. A húsüzem az ország egyik legmodernebb technológiával működő húsfeldolgozó gyára azóta is, s megnyitása óta több lépcsőben bővült, fejlődött. Tavaly az üzem területe 1,5 milliárd forintos beruházás keretében mintegy 1.600 m2-rel nőtt, ezzel nem csak kapacitását bővítette, de 35 munkahelyet is teremtett. A 2013-as év során a 7900 négyzetméteres üzemben 2.000 szarvasmarha és 468.000 darab félsertés került feldolgozásra, 7000 tonna sajátmárkású húskészítményt gyártottak, s 8 millió tálca húst csomagoltak a SPAR és INTERSPAR áruházak számára.

A húsüzem folyamatosan előnyben részesíti a magyar húsbeszállítókat, és amíg elegendő a beszállított húsmennyiség, kizárólag hazai alapanyagot használ fel: a 80%-ban magyarországi húst főként osztrák beszállítással egészítik ki. A húsüzem fejlesztését a SPAR jövőre is tervezi. Horváth Ferenc, a SPAR húsüzemének vezetője elmondta: a bővítéssel együtt a húsüzem kínálata is évről évre gyarapodik. Jelenleg közel 50 féle húskészítményt gyártanak az üzemben 3 különböző márkajelzéssel (REGNUM, SPAR és S-Budget). A legnépszerűbb termékeik közé tartozik a SPAR frankfurti virsli, a Regnum Gusto és Prágai jellegű sonka, a SPAR sonka, a Regnum juhbeles virsli, a SPAR párizsi, de a vásárlók kedvelik a REGNUM füstölt-főtt tarját és a SPAR Májast is. Az idei év nagy slágerei a grill húsfélék, mivel a fogyasztói igények évről-évre erősödő tendenciát mutatnak a termékkör iránt. A minőségi termékek előállításához elengedhetetlenek a szakértő munkatársak is, akiknek éppen ezért a képzésére, motiválására is különös gondot fordít a vállalat, és jövőre saját oktató-kutató központ létesítését is tervezi. 

Horváth Ferenc, a húsüzem vezetője hangsúlyozta: a minőség másik alapja a beszállítók és a feldolgozandó húsállomány tudatos kiválasztása, valamint az előírások betartása. A Regnum húsüzem 2010-ben Magyarországon elsőként szerezte meg az ISO 22000:2005 élelmiszerbiztonsági szabvány szerint felépített rendszer tanúsítását. Ez a mindennapokban pontosan szabályozott és szigorúan ellenőrzött gyártási folyamatokat jelenti, és mivel az ISO minősítés megtartásának feltétele az éves megújító audit, egyben a vevői igényeknek való legmagasabb szintű megfelelés biztosítéka is. A húsfeldolgozó üzem a tíz éves évfordulót nem csak új termékekkel, a kínálat növelésével és a kapacitásbővítéssel, hanem számos akcióval és marketingaktivitással is ünnepli az egész év folyamán. A www.frisshus.hu weboldalra készített applikáció, a virtuális húsüzem túra pedig bárkinek betekintést enged az üzem mindennapi munkájába. Az érdekfeszítő és tanulságos animáció során nyomon követhetjük a termék útját a legelőktől egészen az üzletek húspultjáig.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!