hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Bonduelle Vapeur: Te mit főznél ki belőle?

A téli hónapok során is nélkülözhetetlen a szervezet feltöltése egészséges ételek által, még az év végi hajrában is. Mégis hogyan? Ezt a kérdéskört járja körbe a Bonduelle Te mit főznél ki belőle? kampánya, amelynek keretében Wossala Rozina gyors, könnyen elkészíthető receptötletekkel mutatja meg, hogy a főzés nem ördögtől való a végeredmény pedig fejedelmi. Az együttműködés egy élményfőzéssel egybekötött sajtóeseménnyel zárult.

hirdetés

A Te mit főznél ki belőle? koncepció fókuszában a Bonduelle Vapeur termékcsaládja áll, amelynek jellegzetessége, hogy ezeket a zöldségeket gőzben párolják, ezáltal jobban megőrzik friss ízüket, természetes színüket és ropogósak maradnak.

A kampány nemcsak arra ösztönzi az embereket, hogy rendszeres zöldségfogyasztókká váljanak, hanem arra is, hogy megmutassák mire képesek a konyhában, illetve, hogy a főzést, kihívás helyett – még a rohanó hétköznapokban is – egyfajta élménnyé alakítsák.

„Kiemelten fontosak a mindennapi élethelyzetek, hiszen a rohanó hétköznapokban, a tudatos táplálkozást sok esetben felváltják a kevésbé egészséges, zöldségekben szegény étkezések. Kezdetek óta szívügyünk a zöldségfogyasztás és többek között erre is szeretnénk inspirálni a fogyasztókat. Könnyen elkészíthető és tápláló ételek receptjeivel szeretnénk alternatívákat kínálni a zöldségfogyasztásra, amikből választhatnak, vagy inspirációt meríthetnek, megmutatva, hogy ők mit és hogyan főznének zöldségeinkből” – mondta Szirbek András a Bonduelle marketing igazgatója.

A szervezet és egyben az őszi/téli kamra feltöltését szorgalmazó kampányhoz a Reggeli egyik háziasszonya és a Profi a konyhámban műsorvezetője, Wossala Rozina csatlakozott. A speciális hat részes mini receptvideó-sorozat célja, hogy megkönnyítse a párok, családok, vagy akár a baráti társaságok mindennapjait és rávilágítson arra, hogy a konzervzöldségek nemcsak költségtakarékosak, de mivel maximum fél nap alatt kerülnek a termőföldről a dobozba, így magasabb tápértékűek, mint a napokig a pulton tárolt társaik.

Wossala Rozina szerint: “Néha nem gondolunk bele, mennyire gyorsan és egyszerűen össze lehet dobni otthon egy vacsorát, vagy egy ebédet. Minden a jó alapanyagokon múlik! A Bonduelle keményen dolgozik azért, hogy a legrövidebb időn belül a legjobb minőségű zöldségeket zárja dobozba, ezért örömmel vágtam bele a „Te mit főznél ki belőle? kampányba, ahol bebizonyítottuk, hogy mennyire gyorsan és egyszerűen lehet isteni ételeket varázsolni!”

Az résztvevők egy kellemes hangulatú élményfőzés keretében tapasztalhatták meg, hogy rövid idő alatt is könnyen, finom és izgalmas fogások készíthetők a Vapeur gőzben párolt zöldségekből.

Az eseményen elkészített fogások, a Hamis toszkán Panzanella és Penne Piselli névre hallgató ínyencségek receptjei a Bonduelle Facebook oldalán érhetők el: https://www.facebook.com/bonduelle.hu/

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!