hirdetés
hirdetés

Bringásoknak gyárt sört a Dreher

Új gyümölcsös és alkoholmentes sör került a piacra. Az új ízű Dreher 24-et bringázóknak és futóknak ajánlják, a bevezetést a HTX végezte.

hirdetés

Az idei nyártól új, gyümölcsös alkoholmentes Dreher sörök jelennek meg. A boltokban és a vendéglátóegységekben már kapható a lime-málna és a pomelo-grapefruit ízű alkoholmentes Dreher 24.

Becslések szerint Magyarország lakosságának több mint 10 százaléka rendszeresen végez testmozgást – többségük heti rendszerességgel fut, tornázik vagy kerékpározik. Ennek a közel egymilliós tábornak készült az alkoholmentes Dreher24 két új gyümölcsös ízű variánsa – írja közleményében a társaság.

Kérdéseinkkel megkerestük a Drehert, Fekete Nikolett brandmenedzsertől pedig megtudtuk, hogy a Dreher 24 alkoholmentes új ízeinek bevezetését, illetve a Dreher24 megújulását 360 fokos kampánnyal támogatják. A májusi óriásplakát kampányt júniusban és júliusban két tematikus miniprogram követi a két nagy kereskedelmi csatornán. Az egyik műsor egy programajánló, a másik pedig táplálkozással kapcsolatos ismereteket ad át. A médiacsatornák mellett online felületeken is fut a kampány, itt a Dreher saját eszközei - Facebook-oldal, blog - mellett hirdetésekkel is megjelenik a márka.

„A kampány fontos eleme a kipróbálás ösztönzése, ami különböző sportesemények szponzorációján keresztül és saját direkt kóstoltatással valósul meg. A K&H maratonváltó mellett szponzoráljuk a Balaton átúszást és számos bringaversenyt is” – tette hozzá Fekete Nikolett.

A kampány ügynökségei a HTX – azaz a korábbi Human Telex – és MEC voltak.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[152334] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél