hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

Az Év Boltja 2015 - CBA Vörösvár Kft. Hegyvidék Príma

Az Élelmiszer szaklap Év Boltja versenyének szakmai zsűrije Szupermarket kategóriában a CBA Vörösvár Kft. Hegyvidék Príma üzletét találta a díjra érdemesnek. A üzletről Idősebb Breier László tulajdonos-ügyvezető igazgatót kérdeztük.

hirdetés

 

 

 

Kategória: Szupermarket

 

(Bruttó 400 és 2500 négyzetméter közötti eladóterű üzletek)

 

1124 Budapest, Apor Vilmos tér 11. (Hegyvidék bevásárlóközpont)

 

● Mit tart a Szupermarket kategóriában díjazott üzletük legfontosabb erényeinek? 


A XII. kerület Budapest és az ország egyik legmagasabb vásárlóerővel bíró körzete. Ennek megfelelő színvonalú a Hegyvidék bevásárlóközpont és a benne levő üzletek is. Príma üzletünk berendezését, áruválasztékát mi is ezekhez a magas elvárásokhoz alakítottuk. Üzletünkben a fő hangsúlyt a frissáru terület képviseli. Zöldség-gyümölcs, tej, tejtermék, felvágott, sajt, hidegkonyha, tőkehús, pékáru. Nagy felületűek az árukihelyezések, a frissességben nem ismerünk kompromisszumot. Minden területen különlegességeket, magas kategóriájú terméket is árusítunk. Természetesen a frissáruk mellett megtalálhatóak széles választékban a nagybevásárlásokhoz szükséges egyéb food és non food termékek is. Az üzletközpont parkolóházzal is rendelkezik, így nincs akadálya a hétvégi nagybevásárlásoknak sem.

 

● Hogyan mutatná be az üzletet röviden?

Üzletünk a XII. kerület, Apor Vilmos téren található. Jól megközelíthető tömegközlekedési eszközökkel (villamos, autóbusz), és természetesen gépkocsival is, amely a mélygarázsban elhelyezhető a vásárlás ideje alatt. Az épület mind külsőleg, mind belsőépítészeti szempontból modern, igényes. Vásárlóink irodai dolgozók, vagy a bevásárlóközpont üzleteinek alkalmazottai, napi bevásárlást itt végző helyi lakosok, vagy a heti nagybevásárlást itt lebonyolító kerületi lakosok. Az üzlet áruválasztéka közel 15000 árucikk. A forgalom mintegy 60%-át a frissáru terület adja. Jellemző még a minőségi termékek átlagon felüli értékesítése is. Nemcsak a friss termékek esetében igaz ez, hanem az egyéb, food, non food termékekre is. Keresettek a minőségi felvágottak, sonkák, húskülönlegességek, de a jó minőségű sörök, borok és a biotermékek is jól fogynak.

● Melyek voltak az üzlet kialakításakor a fő szempontoki?

Arra törekszünk, hogy pultjaink kínálata kielégítse a legmagasabb vásárlói igényeket is. A különleges vásárlói környezet kialakítása érdekében már a bejáratnál a megszokottól eltérő a köszöntőtáblánk. A belépő vásárlóinkat elsőnek a zöldség-gyümölcs osztály fogadja. A boltberendezés, árukihelyezés itt is kihangsúlyozza a minőséget, az igényességet. Kuriózumként frissen facsart gyümölcslevet is értékesítünk. Külön teret szenteltünk a bio, a speciális táplálkozási igényeket kielégítő termékeknek, melynek egy különleges designt is terveztünk. Emellett egyedi bútorral kiemeltük a különleges magyar, kézműves árukat is. Az egyre közkedveltebb minőségi borok bemutatására is rendhagyó berendezést használunk, ahol lehetőség van a termékek megismerésére, alkalmanként kóstolására is. A pultsorunk mögötti díszítő elemeken tréfás versikék olvashatóak.


Az üzlet eladóterének pontos bruttó mérete: 662 m²
Nyitva tartás: Hétfő-szombat: 07:00−21:00
Munkatársak száma: 30 fő teljes munkaidős, 3 fő részmunkaidős (4 órás)

„Az üzletben a legmodernebb technológiákat is alkalmazzuk. A termékekben megtalálható allergén összetevőkről egy érintőképernyős információs terminálon tájékozódhatnak vásárlóink.”

„Az üzlet működtetéséhez környezetbarát, energiatakarékos megoldásokat alkalmazunk: levegő hőszivattyús VRV rendszerrel oldjuk meg a hűtés – fűtést; a kereskedelmi hűtő berendezéseink által termelt veszteséghőt hőcserélőn keresztül felhasználjuk a fűtés rásegítésére és a használati meleg víz ellátásra.

„Külön teret szenteltünk a bio, a speciális táplálkozási igényeket kielégítő termékeknek, melynek egy különleges designt is terveztünk.”

 

 

 

Császár László
a szerző cikkei

(forrás: Élelmiszer szaklap 2015/12-2016/1.)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!