hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Digitálisan és fenntarthatóan a társadalomért

A társadalmi felelősségvállalás a nagyvállalatok fenntarthatósági stratégiájának évek óta jelentős alkotóeleme, aminek ebben a bizonytalan időszakban még kiemeltebb szerepe lehet. 

hirdetés

Az aktuális társadalmi igényekre reagálás, illetve az előremutató digitális megoldások és innovatív programok nyújthatnak hatékony segítséget a vírusjárvány idején és hosszú távon is – hívja fel a figyelmet a K&H a társadalom és a gazdasági fenntarthatóság elkötelezett támogatójaként.

„A mostani vírusjárvány is rávilágított, hogy a veszélyhelyzetek megoldásában nemcsak az államnak kell szerepet vállalnia, hanem a vállalatoknak is! Jól mutatja ezt az a május elsején indult kampányunk is, amellyel a K&H nemcsak a járványbiztos pénzkezelést és a digitális banki megoldások használatát segíti, hanem az ügyfelekkel közösen akár 50 millió forint értékben támogatja a magyar egészségügyet. Mindezen törekvésünkkel ügyfeleink pénzügyi igényeit helyezzük a középpontba, akik továbbra is számítanak ránk az álmaik megvalósításában és védelmében. Velük közösen, előre gondolkodva segítünk építeni az egyének és a családok életét, anyagi biztonságát és növekedését, a társadalom fejlődését és valósítjuk meg a fenntartható növekedést” – nyilatkozta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója. 

hosszú távra tervezés

Habár a vírusjárvány jó példa arra, hogy egy nagy és nemes cél érdekében szinte pillanatok alatt tömegek mozgósíthatók, mégis a hosszú távú tervezhetőség az, ami elsősorban erősíti a társadalom erejét. Az egészséges életmód támogatójaként a K&H gyógyvarázs program az elmúlt 16 évben 473 alkalommal összesen 681 millió forint értékben támogatta a hazai gyermekegészségügyet. A 2003 óta megrendezett futó és kerékpáros napokkal, valamint tóátúszásokkal programjai több mint 260 ezer embert mozgattak meg. A K&H mozdulj! paralimpiai kártyaprogram elmúlt 13 évében pedig 23 parasportoló és 5 segítő részesült összesen 23 millió forint értékű ösztöndíjban. 

előremutató tervezés, digitális megvalósítás

Egy társadalmilag felelős kezdeményezés akkor jelent igazán nagy segítséget, ha innovatív és digitális megoldásoknak köszönhetően egyszerűbb és hatékonyabb szolgáltatásokat nyújt. Ma már a K&H lakossági ügyfelek közel 90 százaléka rendelkezik biometrikus profillal, ami 1,7 millió dokumentum elektronikus aláírását tette lehetővé az elmúlt évben – időt, energiát és papírt spórolva ezzel. A fiókok 60 százaléka automatizált készpénzszolgáltatásokat kínál, a teljesen digitális személyi kölcsönök harmada pedig mindössze 5 percen belül

folyósításra kerül. Mindezek a digitális megoldások nemcsak hosszú távon jelentősek, hanem a jelenlegi körülmények között is komoly segítséget nyújtanak a pénzügyek vírusbiztos, online intézésében.

A K&H 2019-es társadalmi kezdeményezéseiről itt tájékozódhat részletesen: K&H fenntarthatóság jelentés 2019

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!