Digitlis lapszám
Digitálisan is olvasható a Store Insider novemberi száma
Legújabb lapszámunkban olvashatnak többek között az idei Mentes-M verseny győzteseiről, pandémiáról és saját márkákról, rövidülő ellátási láncokról, és azt is megtudhatják, mire kell különösen figyelni az online kategóriamenedzsmentnél….Persze csak ha letöltik!
Tallózás a tartalomból:
- A 2013-ban alapított Prevital szép karriert futott be alapítása óta. Hogyan szerepelnek a Partner in Pet Food magyar fejlesztésű termékei a hazai piacon? Két népszerű rajzfilmfigurával erősít a márka jövő tavaszig: hogy melyik az a kettő, kiderül VIP interjúnkból, melyet Szitai Ádámmal a cég kereskedelmi igazgatójával készítettünk.
- A pánikvásárlás, a felhalmozás, a változások a hazai fogyasztói szokásokban, mind elsősorban a saját márkáknak kedveznek. Hogyan profitálnak a kiskereskedelmi láncok a jelenségből? Melyik vállalat mire helyezi a hangsúlyt? Megtudhatják saját márkás körképünkből.
- Hogyan lehet elérni céljainkat az online világban? Az analóg módszertan egyre elavultabb, miközben egyre erősödik az e-kereskedelem. A „Pandémia sürgeti a válaszokat” – című cikkünk egy egyre égetőbb témával, az online kategória menedzsmenttel foglalkozik.
- Idén is rengeteg nevezés érkezett harmadik Mentes-M versenyünkre, ahol 22 főkategóriában mérettethették meg magukat a funkcionális termékek. Az összes győztes termék egy mellékletben! . 2019 szeptembere és 2020 augusztus között, több mint 20 milliárd forintot költöttünk fűszerre, amiből 3500 tonna fogyott. Mi mozgatja a piacot, és melyik kategória a legnépszerűbb az ünnepi szezonban? Kiderül „A slágerek a fűszerkeverékek” – című cikkünkből!
Kattintson az alábbi gombok egyikére!
- A Megnyitás gombbal átlapozhatja most,
- a Letöltés gombbal elmentheti a kiadványt a saját gépére, hogy bármikor átolvashassa.