hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

Díjazták a Henkelt és két márkáját

A Henkel Magyarország idén is elnyerte a Business Superbrands címet. A seregszemlén a Henkel vezető márkái közül a Persil Superbrands, míg a Pattex Superbrands, és Business Superbrands elismerésben részesült.

hirdetés

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek elismerésben. A díj odaítéléséről a többlépcsős előszűrést követően egy 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt évről évre.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Henkel Magyarország eddig minden évben, immáron 12. alkalommal is elnyerte az egyik legismertebb nemzetközi márkaértékelési rendszerként számon tartott Business Superbrands-díjat. Számunkra ez az elismerés egyfajta pozitív visszaigazolás vásárlóink és partnereink megelégedettségéről, arról, hogy sikeres, kiváló, megbízható márkaként számolnak velünk” – mondta dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Laundry & Home Care üzletág vezető mosószer márkájaként ismert Persil ismét elnyerte a Superbrands díjat. Csakúgy, mint a vállalat, a márka is tizenkettedik alkalommal kapta meg a rangos elismerést. Az odaítélt díj a márka garantált minőségének és a folyamatos – a fenntarthatósági szempontokat különösen figyelembe vevő – innovációinak köszönhető, amelyek ebben az évben is meghatározóak lesznek a Persil márka életében.

Az Adhesive Technologies üzletág Pattex márkája sorban már a harmadik egymást követő évben részesül Business Superbrands és Superbrands elismerésben. A márka széles termékválasztékával kínál ragasztási, szerelési és javítási munkákhoz megoldást mind a szakemberek, mind a lakossági fogyasztók számára.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.