hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 13., vasárnap - Antal, Anett.
hirdetés

Díjeső az eisbergnek

Az elmúlt hat hónap alatt számos rendezvényen vagyunk túl. A kiemelt rendezvényeken sor került versenyekre is, melyeken az eisberg Hungary Kft. ismét számos díjat nyert el – nem is akármilyen díjakat! (X)

hirdetés

Év Diabétesz Terméke Díj

Tavalyi évben, november 14-én tartották a Diabétesz világnapját. Számos cukorbetegeknek szóló rendezvényen ott voltunk országszerte aznap – köztük volt a Székesfehérváron megrendezett Országos Diabétesz Világnap eseménye is, ahol az eisberg Hungary Kft. az új, Tokaj Dressing öntetcsaládjával elnyerte az Év Diabétesz Terméke díjat, melyet Kovács Ilona, a Fejér Megyei Cukorbetegek Egyesületének elnöke és egyben a nap háziasszonya adott át a cégnek. A díj tökéletes visszaigazolása volt addigi munkánknak és a termékbe vetett hitünknek. Ezek után is bíztunk a további sikerek elérésében, hiszen a nemzetközi szinten innovációs erővel bíró Tokaj Dressing öntetcsalád iránt hatalmas érdeklődést mutatott a nagyközönség. 

SuperBrands 2016 – Hatszoros díjazott lett az eisberg

Mára a SuperBrands nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy. Az eisberg márkanév egyidős a céggel, a magyarországi vállalat is ezzel a névvel indult el. Az eisberg hazai indulásakor sok minden nem volt még, ami ma már az élelmiszer-feldolgozás természetes velejárója. Az eisberg svájci anyacégének gyártási tapasztalata, az első vevő – a McDonald’s – által támasztott elvárások és a tőlük kapott szakmai segítség alapot és igazi húzóerőt jelentettek a fejlődésben, amely mind a mai napig töretlen, a nehéz gazdasági körülmények között is. Így született meg az a minőség, ami a márka igazi értékét adja. Megbízható, kiszámítható minőséget csak megbízható munkaerővel lehet biztosítani, épp ezért az eisberg nagy hangsúlyt fektet a dolgozói elkötelezettségére. A 2014-es piackutatási eredmények azt mutatják, hogy az üzletláncok saját márkás termékeinek értékesítése mellett az eisberg gyártóimárka-kedveltsége tovább erősödött, meghaladta a „love brand” kategóriában a 70%-ot, messze leelőzve a legjobb eredményt elérő saját márkákat. Ez is azt mutatja, hogy a vevők nem pusztán egy terméket választanak, hanem számít a márkaérték. Azzal hogy, a vásárlók az eisberg termékét választják, egyértelműen jelzik, hogy termékeink minőségéért tett folyamatos erőfeszítéseink, piaci jelenlétünk és a cég társadalmi szerepvállalása pozitív értékű számukra.  

SIRHA - Innovációs Termékverseny, I. helyezés

Múlthéten rendezték a 2016-os SIRHA Nemzetközi Vendéglátó- és Élelmiszeripari Szakkiállítást. Ezen a jeles eseményen a világ számos országából érkeztek kiállítók, köztük volt az eisberg is. A három napos kiállításon rendezték az Innovációs Termékversenyt, melynek lényege, hogy a tematizált szakmai eseményen megjelent kiállítók által, két kiállítás közötti időszakban piacra vezetett innovatív termékek, szolgáltatások közül a legjobbnak ítéltek hírnevét a kiállítás is tovább öregbítse. Mint ahogy a SIRHA kiállítás is nemzetközi, az innovációs verseny is az volt, így a külföldi kiállítók egyaránt pályázhattak. A beérkezett pályázatokat felkért szakemberek és szakújságírók értékelték. A kategóriánkénti győztesek – közöttük az eisberg Hungary Kft. is - köszöntésére a kiállítás hivatalos megnyitóját követően, a színpadon került sor. Öt kategória volt összesen, melyből a pályázott Tokaj Dressing termékcsaládot az Élelmiszer és Ital kategória első helyezettjeként értékelte a zsűri. A díjat Lóczki Zsuzsanna kiemelt ügyfél menedzser vette át dr. Fazekas Sándor Mezőgazdasági és vidékfejlesztési minisztertől.

World Tour by SIAL 2016 – III. helyezés

A World Tour by SIAL 2016 Nemzetközi Innovációs Termékverseny nemzetközi fordulójánaz eisberg termékével, a Tokaj Dressing öntetcsaláddal 3. helyezést ért el. A rangos eseményen 28 ország – köztük Magyarország – leginnovatívabb termékei mérettethették meg magukat nemzetközi színtéren. A döntőbe jutott termékek, így az eisbergTokaj Dressing és Vinaigrette termékcsaládja  ismegjelenítésre kerül az októberi SIAL 2016 kiállításon az országok győztes termékeit bemutató felületen. 

(X)

hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

Kiadónk társoldalai