hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 18., hétfő - Piroska.
hirdetés

Díjmentes költségkártya a vállalkozásoknak

2020 végéig díjmentesen elérhetővé teszi magyar cégek és bankok számára vállalati költségkártya megoldását a Peak Financial Services annak érdekében, hogy az eddig készpénzben rendezett kiadások a távoli munkavégzés során is zavartalanul kezelhetők legyenek.

hirdetés

A Peak is csatlakozik a Salarify által indított kezdeményezéshez, melynek lényege, hogy a hazai fintech ökoszisztéma szereplői is összefogjanak, és segítsék a vállalatok mindennapjait a kialakult nehéz helyzetben.

A Peak 2020 januárjában indította el a CashCard Business vállalati költségkártya béta verzióját, a széleskörű piacra lépést pedig az év második felére tervezte a digitális banki ökoszisztémát kínáló vállalat. A kialakult helyzetre való tekintettel azonban nagyobb sebességre kapcsolt a Peak csapata, aminek köszönhetően már áprilistól használatba vehetik hazai vállalkozások a számos előnyt kínáló szolgáltatást.

Fizikai terminálokon is

A CashCard Business célja, hogy a munkavégzés közben felmerülő kiadásokat minden munkavállaló egy dedikáltan neki, erre a célra kibocsátott bankkártyával intézhesse, így csökkentve a készpénzhasználatot és a személyes érintkezést. A regisztráció 1-2 percet vesz igénybe, majd az online felületre bejelentkezve tetszőleges darabszámban rendelhetők virtuális, vagy plasztik Mastercardok, forint, illetve euró devizában.  A kibocsátott plasztik és virtuális kártyák ApplePay funkcióval is rendelkeznek, tehát mobilfizetéssel fizikai terminálokon is használhatók.

A Peak ezt a megoldást dobozos infrastruktúraként bankoknak is kínálja, akik saját ügyfélkörüknek arculatukra szabva kínálhatják tovább úgy, hogy a termék piacra vitele nem igényel fejlesztést a bank oldaláról. A rendkívüli helyzetre való tekintettel bankok is díjmentesen igénybe vehetik a rendszert, annak érdekében, hogy a lehető legtöbb vállalkozás élete egyszerűbbé váljon.

Még mindig a készpénz a legelterjedtebb

Felmérésük szerint a legelterjedtebb költségtérítési mód a készpénzhasználat, de szintén gyakori az utófinanszírozás is, ahol a munkavállaló saját zsebből fizeti a vállalat költségeit, majd a hónap végén utólag, a benyújtott számlák alapján kapja meg a teljes összeget. Alternatíva még a banki társkártyák igénylése is, viszont ebben az esetben a cégvezető és a munkavállaló fizikai jelenléte is szükséges a bankfióki igénylés folyamán, ráadásul a társkártya használók számára nincs biztosítva megfelelő felhasználói felület sem, a kiadások pedig nehezen nyomon követhetők.

A kialakult járványhelyzetben nagyon fontos, hogy minimálisra csökkenjen a fizikai érintkezés, ugyanakkor a munkavállalók anyagi helyzete is bizonytalanabb, így az utófinanszírozás sem megfelelő megoldás. A CashCard Business mindhárom jelenlegi megoldást kiváltva, egy 100%-ban fizikai kontaktus nélküli, teljesen online kezelhető, a vállalat által előre finanszírozott megoldást nyújt.

A hazai vállalatok digitalizációjának, valamint a válsághelyzet támogatásának érdekében a Peak úgy döntött, hogy az összes regisztráló hazai vállalat számára elengedi a kártyakibocsátások árát, illetve 2020 év végéig a havidíjat is eltörli. A regisztrációt a https://business.peakfs.io weboldalon lehet kezdeményezni. Ezek mellett bankok is ingyenesen használhatják a Peak digitális banki platformját, így saját termékként kínálhatnak online igényelhető költségkártyát ügyfélkörüknek.

A Peak Financial Services 2014-ben a közép-kelet európai régió egyik első, digitális pénzügyi megoldásokat menedzselő fintech szolgáltatójaként jelent meg a piacon. A challenger-, és neobankokhoz hasonlóan a Peak tisztán technológiai megoldásokra építi tevékenységét, ám elsősorban B2B ügyfelekre fókuszál. 

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!