hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Társadalmi felelősségvállalás

dm Balaton RUN: családi futóversennyel lepte meg a futás szerelmeseit a drogéria

A dm izgalmas, új helyszínen rendezte meg első futóversenyét, amelyen több mint 1000 versenyző állt rajthoz. Miközben a versenyzők komoly teljesítményt nyújtva rótták a köröket, a családtagok emberléptékű fesztiválhangulatba csöppentek.

hirdetés

A dm számára az egészséges életmód kiemelt terület, s nagy figyelmet fordítanak arra, hogy a vásárlókkal valódi értékteremtő közösséget alkossanak, ezért is támogatja évek óta a drogéria a Maratonman futóeseményeit. Az így megszerzett tapasztalatok alapján úgy döntöttek, hogy közösen egy új futóversenyt indítanak a Balaton egyik legszebb partszakaszán.

A kora őszbe visszalopakodott még egy kicsit a nyár, s miközben a hangosbemondón a dm Balaton RUN célba érkező futóit köszöntötték, a családtagok derűsen napfürdőztek az azúrosan kék Balaton partján. Szeptember 4-én Zamárdi egy hiánypótló futóverseny helyszínévé vált. Az egészséges életmód jegyében kezdők és újrakezdők, a család apraja-nagyja állhatott rajthoz az első dm Balaton RUN versenyen, ahol a nevezéshez védettségi igazolványra vagy versenyzői engedélyre volt szükség.

A futószámok előtt, után és közben igazi dm-es fesztiválhangulat várt mindenkit: izgalmas spinner 360 fokos videó készítésre volt lehetőség, de akár Prinker tetoválást is magukra varázsoltathattak a bátrabbak. A REGIO standjánál a jól megszokott zsiráfos tetkó mellett arcfestés várta a legkisebbeket. A jelenlevők játékos formában ismerkedhettek meg a SUNDANCE termékcsalád tagjaival, és dmBio élelmiszereket is kóstolhattak. Természetesen a szervezők kiemelt figyelmet fordítottak az egészségügyi biztonságra és a higiéniára a rendezvény minden pontján.

A kezdők öt kilométeres távokon indulhattak, a haladóknak tíz kilométeres távval, félmaraton és félmaraton váltószámokkal készültek, továbbá négy REGIO Kölyök Körök gyerekfutamot is rendeztek, hogy senki ne maradjon ki a mozgásból. A dm és a Maratonman számára a fenntarthatóság fontos terület, ezért arra buzdították a nevezőket, hogy gondolkodjanak „zöldben”: kedvezményes árú „ökocsomaggal” is lehetett nevezni, így ha a versenyzők saját poharat és kulacsot vittek magukkal, lemondtak a műanyagról a frissítőponton. A szemléletváltás sikerességét és a versenyzők tudatosságát jelzi, hogy egyetlen eldobható műanyagpohár sem landolt a frissítőpontokon!

A verseny legfiatalabb indulója mindössze 3 éves volt, és a családi futamon egy kilométert futott. A legidősebb induló 80 évesen teljesítette a félmaraton távot. A frissítőpontokon 100 kg banán, 30 kg szőlőcukor, 500 szelet, 80 gallon víz és 20 gallon izotóniás ital várta a versenyzőket.

„Ezen az eseményen nem kellett attól tartani, hogy valaki nem elég profi. A mozgás szeretete köt össze minket és a közösségi élmény egy gyönyörű környezetben. A futóverseny a komoly teljesítmények mellett emberléptékű fesztiválhangulatot teremtett, ahol együtt lehetett az egész család” – emelte ki Kanyó Roland marketing és PR menedzser.

A versenysorozat következő állomásai szeptember 11-én Kenese és október 30-án Balatonfüred.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.