hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 21., csütörtök - Ágnes.
hirdetés

CSR verseny

Doing Good: CSR Award – itt vannak a döntősök!

Mutatjuk, mely pályamunkák közül kerülnek ki 2020 legjobb CSR-projektjei.

hirdetés

A felelős és fenntartható vállalkozások, a társadalmi ügyekbe beleálló márkák, a közösségért tenni kívánó projektek egyre hangsúlyosabban jelennek meg világszerte. A koronavírus okozta járvány csak felerősítette a már elindult trendeket: a környezetvédelem mellett az emberi jogi kérdések is hangsúlyosabban szerepelnek a márkák kommunikációjában. Mi, a Kreatívot is kiadó PPH Media szerkesztőségeiben 2020-ban annyi felajánlással találkoztunk, hogy elindítottuk a Doing Good oldalt

Ezért is kezdeményeztünk új versenyt. Szeretnénk, ha a cégek megmutatnák: a CSR-ral valóban lehet jót tenni.

Az első Doing Good versenyre várakozáson felül, több mint 50 pályázat érkezett. A zsűri szempontjai az értékelés során az alábbiak voltak:

  • Mennyire releváns a projektben megfogalmazott cél össztársadalmi szempontból?
  • A megfogalmazott célokat elérték-e?
  • Kiderül a pályázatból, hogy a vállalat mindennapi tevékenysége azonosul a pályázatban szerepeltetett célokkal?

A díjátadót január 28-án, 19 órakor, biztonságos keretek között, online tartjuk, a technikai információkkal pedig hamarosan jelentkezünk.

Mutatjuk a döntős listát!

I. VÁLLALATI ÜGYEK

1. Szervezetfejlesztés és a munkavállalókat érintő fejlesztések

Pályázat: Töltsd újra energiával!

Pályázó: TIGÁZ Zrt.
Kommunikációs ügynökség: Civil Impact, Impact Works

2. Együttműködésen alapuló nonprofit projektek

Pályázat: InternetMost kutatás a Telekom és a Hintalovon Alapítvány együttműködésében

Pályázó: Magyar Telekom

Pályázat: Összefogással az oktatásért a COVID járvány alatt – „Online tanítok” program

Pályázó: Telenor Magyarország

II. SZOCIÁLIS ÜGYEK

1. Képessététel és közösségfejlesztés, tanulási folyamatok

Pályázat: #énjövőm – Fiatalok munkavállalását támogató program

Pályázó: Coca-Cola Magyarország

Pályázat: LEGYÉLTEIS! MOST GENERÁCIÓS
Pályázó: Magyar Telekom

Pályázat: KiDS
Pályázó: Sanofi

Pályázat: Telenor HiperSuli
Pályázó: Telenor Magyarország

2. Esélyegyenlőség, felelősségvállalás, adományozás, hátrányos helyzetű csoportok segítése

Pályázat: Lépj velünk! Társadalmi innovációs program
Pályázó: UniCredit Bank
Kommunikációs ügynökség: Pro Kommunikációs Kft.

Pályázat: Koronázatlan hősök
Pályázó: CIB Bank

Pályázat: Nők Lapja a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek a Central Médiánál, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével
Pályázó: Nők Lapja magazin

Pályázat: Giving Friday
Pályázó: dm

Pályázat: Libri – Mesepont
Pályázó: Libri-Bookline

Pályázat: Vodafone nőnapi kampány
Pályázó: Vodafone Magyarország
Kommunikációs ügynökség: ACG

3. Értékmentő, értékátadó tevékenységek (kulturális értékmentés, gyerekesély, Z generáció, mint célcsoport)

Pályázat: #MutasdMeg – romboljuk le a szépségről kialakult sztereotípiákat!
Pályázó: Unilever Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Mindshare

4. Eseti megoldások, rövid távú projektek, egyszemélyes projektek

Pályázat: Budapest Park Dallamképek
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT

III. KÖRNYEZETI ÜGYEK

1. Fenntarthatósági nonprofit projektek

Pályázat: Ökotanterem
Pályázó: DS Smith
Kommunikációs ügynökség: Starski

2. Egyéb fenntartható projekt (pl.: rendezvény, iroda, kommunikáció)

Pályázat: E.ON EnergiaKaland program - Az energia értékes, az energia érdekes
Pályázó: E.ON

Pályázat: Warming, Warming
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT

3. Energia és hulladékgazdálkodást érintő projektek

Pályázat: MEKH Energiakövetek
Pályázó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

Pályázat: Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes
Pályázó: Tesco Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Morpho

IV. INTEGRÁLT CSR/IMPACT BEFEKTETÉSEK

1. Integrált CSR projekt megvalósulása

Pályázat: Hulladékmentes Világ stratégia és Hulladékmentes Tisza Program
Pályázó: Coca-Cola Magyarország

Pályázat: A K&H társadalmi szerepvállalása a Covid-19 idején
Pályázó: K&H Bank és Biztosító

Pályázat: Kezdd kicsiben!
Pályázó: dm

Pályázat: Az AVON 2019-es mellrák elleni, integrált kampánya
Pályázó: AVON Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Well PR, Ganzler Orsolya külső tanácsadó

Pályázat: Ésszel Iszom / Badily - Felelős alkoholfogyasztás edukációs program a jövő felnőtt generációja számára
Pályázó: Dreher Sörgyárak
Kommunikációs ügynökség: Starski

2. Új termék, szolgáltatás, technológia bevezetése

Pályázat: Akadálymentesség, mint társadalmi ügy és üzleti előny
Pályázó: Acces4you

Kövesd a versennyel kapcsolatos további híreket itt, a Doing Good Facebook vagy a PPH Media LinkedIn, illetve a verseny hivatalos oldalán, a csraward.pphmedia.hu-n!

hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!