hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. február. 25., csütörtök - Géza.
hirdetés

Egyél te is halat!

A halak egyszerűen és gyorsan előkészíthetőek, a megfelelően előkészített halas ételek pedig nemcsak finomak, de fogyasztásakor sem kell a szálkákkal bíbelődni.

hirdetés

Erről 2018. június 16-17-én, illetve június 23-24-én a Generali Gyereksziget közönsége is meggyőződhet, ha ellátogat a „Kapj rá!” 50-es számú standjához.

A stand két hétvégén keresztül várja a családokat az Óbudai Hajógyári Szigeten. Az ízletes falatok mellett természetesen gyermekprogramokban sem lesz hiány.



A halak húsa az egyik legegészségesebb táplálék, hiszen szervezetünk számára nélkülözhetetlen zsírsavakat, teljesértékű fehérjéket, számos vitamint és ásványi anyagot tartalmaz, ezért fogyasztása már gyerekkorban is ajánlatos.

A „Kapj rá!” kampányt a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) Irányító Hatósága az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. közreműködésével koordinálja. A kampány  felhívja a figyelmet a halfogyasztás pozitív egészségtani hatásaira valamint arra, hogy a halak húsa nemcsak egészséges, de finom is. A gyermekek számára különösen fontosak a halak húsában található teljesértékű fehérjék, vitaminok (pl.: A-, B1-, B2-, B12-, és D-vitamin), illetve ásványi anyagok valamint omega-3, -6, -9 zsírsavak, amelyek a szív- és érrendszert védő hatásáról ismertek.

A halak rendkívül változatos módon, szálkamentesen is elkészíthetőek. Ehhez a Generali Gyereksziget „Kapj rá!” standján és az ott elérhető kiadványokból is ötleteket meríthetnek a látogatók. Az ízletes falatokat meg is kóstolhatják, például a zöldfűszeres halgolyót házi paradicsomszósszal, vagy a fetasajtos halgolyót tzatzikivel.
Az izgalmas programok sem hiányozhatnak! Többek között papírfestéses haldíszítéssel, akrilfestéssel és papírmozaik készítéssel várunk kicsiket és nagyokat a pénztárcakímélő rendezvényen, amely ingyenesen látogatható.

A „Kapj rá!” kampányról:

A hazai halfogyasztás növelése az elsődleges célja az Európai Tengerügyi és Halászati Alap (ETHA) és Magyarország társfinanszírozásával megvalósuló „Kapj rá!” kampánynak. A kampány weboldalán, a www.kapjra.hu oldalon a látogatók információs anyagokat, receptgyűjteményeket és konyhatechnológiai írásokat találnak, amelyek segíthetik eligazodásukat a halgasztronómia világában. A kampány egyszerre igyekszik felhívni a figyelmet az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás fontosságára, valamint a fogyasztók számára is megmutatni a halételek sokféleségét és változatos ízvilágát.

Az Európai Unió 2006-ban döntött úgy, hogy a halászati támogatásokat leválasztja az agrártámogatási rendszerről, és így hívta életre a 2007-2013-as programozási időszakra az Európai Halászati Alapot. A 2014-2020-as pénzügyi időszakban Magyarország számára a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP 2014-2020) keretében az előző időszakhoz képest 12%-kal több forrás - a hazai társfinanszírozással együtt valamivel több, mint 16 milliárd forint - áll rendelkezésre a haltermeléshez, a halfeldolgozáshoz és a halastavak természeti értékeinek megőrzéséhez kapcsolódó intézkedésekre, illetve a halételek fogyasztásának népszerűsítésére.
További információ a „Kapj rá!” kampányról és a halételekről a www.kapjra.hu weboldalon és a https://www.facebook.com/kapjra/ közösségi oldalon érhető el.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.