hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 01., csütörtök - Malvin.
hirdetés

Egymilliót nyert a győztes házisörfőző

Egymillió forintot nyert Cserjés László amatőr sörfőző a Soproni második sörversenyén. A győztes házisörfőző receptje alapján készül 2020-ban a Soproni Óvatos Duhaj sörkülönlegességek családjának legújabb tagja, így László hoplágere a boltok polcain viszi hírét a legjobb sörfőző teljesítménynek. A versenyre 26 házisörfőző adta be sörét, közülük szakmai és fogyasztói zsűri választotta ki a legjobb hoplágert.

hirdetés

A Soproni Sörverseny célja a házi sörfőzés, sörkülönlegességek és sörkultúra népszerűsítése.

A versenyre idén nem csak házisörfőzők jelentkezhettek hoplágerükkel, de potenciális sörbírák is: összesen 121-en szerették volna kóstolni és pontozni a hoplágereket.

A szakmai zsűri mellett tehát a sörfogyasztók véleménye is befolyásolta a verseny alakulását.

A Soproni márka brand csapata és Cserjés László
A Soproni márka brand csapata és Cserjés László

Míg az első alkalommal portert, idén hoplágert kellett főzniük a lelkes sörfőzőknek. „A felsőerjesztésű sörök nagyon népszerűek Magyarországon, de nem feledkezhetünk meg arról, hogy a legtöbben még mindig láger sört fogyasztanak. Ezért gondoltunk arra, hogy a Soproni Óvatos Duhaj család új tagja hopláger legyen, ami ötvözi az ismert és szeretett láger ízt és az izgalmas komlójegyeket” – indokolta a választást Szabó Dalma, a Soproni márkamenedzsere. „Szoros volt a verseny a három legjobb között! A győztes sör, amely Cserjés László remeke, minden olyan elvárásnak megfelelt, amit megfogalmaztunk a versenykiírásban.”

Cserjés László es Dénes Kálmán
Cserjés László es Dénes Kálmán

„Néhány évvel ezelőtt lelkes sörfogyasztóból otthoni sörfőzővé váltam, miután egy barátommal közösen főztünk egy IPA-t és nagyszerűen sikerült. Vannak kedvenc receptjeim, ezeket folyamatosan főzőm a családom és barátaim nagy örömére. Ugyanakkor gyakran kísérletezem is. Legnagyobb rajongóm az édesanyám, ő szeretett bele először az általam készített sörökbe, és bíztatott a folytatásra” – árulta el Cserjés László, a Második Soproni Sörverseny győztese. „Éreztem, hogy jól sikerült a hopláger, sokat kísérleteztem a megfelelő hidegkomlózással, fajtákkal és mennyiségekkel. Nagyon örülök a győzelemnek, hiszen tényleg egyedülálló kezdeményezés ez, ahol egy sörgyár, egy otthoni sörfőző és egy kisüzem dolgozik együtt” – tette hozzá.

A szakmai zsűriben Bajkai Tibor, az Elsősör egyesület elnöke, Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária marketing igazgatója, Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója, Lados Péter, a Yeast Side Brewery tulajdonosa, Rebák Tibor sörfőző, a BPBW Budapest Beer Week főszervezője és Dealbreaker alapítója, Stubna Ágoston, az Első Soproni sörverseny győztese és Wossala Rozina műsorvezető, étteremtulajdonos ítélte meg a legjobb hoplágereket.

Az új Soproni Óvatos Duhaj Hopláger az év utolsó harmadában kerül majd piacra, a recepten a győztes Cserjés László, a Soproni Sörgyár sörfőzőmestere és a Krois sörfőzde közösen fog dolgozni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!