hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. február. 27., szombat - Ákos, Bátor.
hirdetés

Egyre több sört iszunk, és fogunk is inni

Évről évre egyre több sör folyik le a magyarok torkán, egyre gyakrabban választunk a felső polcról, és főként dobozos sör kerül a kosárba. Az idei labdarúgó-világbajnokság közeledtével a kereskedők előre dörzsölik a tenyerüket, 7 százalékos növekedést várnak.

hirdetés

Egyre több sört isznak a magyarok, tavaly például mennyiségileg egy százalékkal, értékben pedig 4 százalékkal nőtt a hazai sörfogyasztás a 2016-os adatokhoz képest.

A Világgazdaság a Nielsen piackutató intézettől megtudta azt is, hogy az eladott sörmennyiség majdnem 70 százaléka a 400 négyzetméternél nagyobb területű üzletekben talál gazdára.

Fotó:123rf.com
Fotó:123rf.com


A hazai söreladási adatokból kiderül, hogy az eladásokból 90 százalékot tesznek ki a hagyományos sörök, hét százalék az ízesített sörök részaránya, míg a félbarna, búza- és kukoricasöröké 3 százalékra rúg.

Magyar embernek magyar sört

Legalább minden második vásárló hazai sört tesz a kosarába, de egyre többen fedezik fel maguknak a cseh gyártású söröket is. Érdekes és környezetvédelmi szempontból nem épp kedvező adat, hogy a dobozos sörök teszik ki a forgalom 80 százalékát.

Fotó:123rf.com
Fotó:123rf.com


A növekedésben közrejátszik az is, hogy visszatértek a gyártók a félliteres kiszereléshez, és egyre népszerűbbek a minőségi, magasabb áru termékek, illetve a kézműves sörök.

A kereskedelmi láncok idén további 5-7 százalékos bővülést várnak a sörpiacon, viszont ehhez szerintük elengedhetetlen a hosszú és meleg nyár. Reményeiket csak fokozza, hogy idén labdarúgó-világbajnokság is lesz, ami szintén megtolhatja egy kicsit az ágazat szekerét.

(forrás: hvg.hu, vg.hu, Index, nlcafe.hu)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.