hirdetés
hirdetés
2021. január. 24., vasárnap - Timót.
hirdetés

Mobilfizetés

Egyre többen fizetnek mobiltelefonnal

Az európaiak fizetési szokásai hatalmas átalakuláson mennek keresztül. A vásárlók egyértelműen az érintésmentes fizetést részesítik előnyben, a Visa tapasztalatai szerint jelenleg a személyes fizetések 80 százaléka érintés nélkül történik Európában. A fizetési szokásokban történő elmozdulás már a globális járvány előtt látható volt, de kétség nem férhet hozzá, hogy ez a trend felgyorsult, amióta az életünk drámaian átalakult az év elejétől kezdve.

hirdetés

Ezen belül egy másik változás is megfigyelhető: egyre többen fizetnek mobiltelefonnal. Egyes országokban már jelenleg is a mobilfizetések túlsúlyát tapasztalhatjuk. A Visa hat európai országban folytatott kutatása szerint átlagosan a fogyasztók 34%-a használ mobiltárcát – de Norvégiában ez a szám eléri a 84%-ot.

A kutatás választ ad arra is, hogy a fogyasztók miért a mobilfizetést részesítik előnyben. A mobiltárca használói fő okként a kényelmet jelölték meg. Ez talán nem meglepő, ha azt vesszük, hogy a mobil érintésmentesen, a fizikai kártya nélkül teszi lehetővé a fizetést. Fontos előny ugyanakkor az is, hogy a mobiltelefonnal végrehajtott fizetéseket a Visa token technológiája támogatja, amely alapvető szerepet tölt be ügyfeleink csalás elleni védelmében. Az idei év során bekövetkező változásokkal párhuzamosan a Visa szakemberei azt tapasztalták, hogy a csalások csökkenése a 25%-ot is elérte az európai Visa kártyáknál 2019 hasonló időszakához képest.

A kutatás arra is rámutatott, hogy sokan ma még nincsenek tisztában a mobilfizetés minden előnyével. A mobiltárcát eddig még nem használók közel háromnegyede (72%) nem tudta, hogy mobillal az internetes applikációkban történő vásárlások során is lehet fizetni, ami megkíméli a kártyabirtokosokat a kártyájuk előkeresésétől és az adatok begépelésétől. Ezen ismeretek terjedésével a mobilfizetések számának további növekedésére lehet számítani a jövőben is.

Egyes országokban a növekedést korlátozhatja, hogy nem minden vállalkozás fogad el mobilfizetést. A Visa „Untapped” elnevezésű kezdeményezése részeként több partnerrel is együttműködve a kontinensen azon dolgozik, hogy növelje a mobilfizetést elfogadó kereskedők számát.

A fogyasztói technológia oldaláról a Visa a legfontosabb szereplőkkel is szorosan együttműködik annak érdekében, hogy egész Európában lehetővé tegye a mobileszközökkel történő fizetést. Ennek keretében ezen a héten bejelentettük, hogy a Visa és a Google egyes kártyakibocsátókkal együttműködve kiterjesztik a Google Pay szolgáltatást, amely most újabb 10 európai országban vált elérhetővé, köztük Magyarországon is. Ez azt jelenti, hogy az Android eszközzel rendelkező ügyfeleknek hazánkban is lehetősége nyílik Visa kártyájukkal ezt az egyszerű és biztonságos fizetési módot használni azon kibocsátóknál, akik erre már felkészültek.

A mostani bővüléssel jelenleg már Európa közel 30 országa élvezheti a Visa és a Google érintésmentes fizetési technológiáinak előnyeit. Ez egy izgalmas előrelépés és biztosak vagyunk benne, hogy nagyban hozzájárul majd ahhoz, hogy a kontinens még több fogyasztója váltson mobilfizetésre.

(forrás: mmonline)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFB pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Kiadónk társoldalai

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!