hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 18., hétfő - Lukács.
hirdetés

Elindult az Áldomás élelmiszerek hazai tesztértékesítése

Nyolc budapesti Príma üzletben december elején megkezdődött az Áldomás néven forgalomba hozott prémium minőségű magyar élelmiszerek kóstoltatással egybekötött tesztértékesítése - jelentette be a Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) gazdaságdiplomáciáért felelős államtitkára hétfőn Budapesten, egy Príma üzletben.

hirdetés

A márkanév alatt egyebek között olajokkal, tésztákkal, ecetekkel, édességekkel, organikus bioélelmiszerekkel, mangalicatermékekkel találkozhatnak a vásárlók. Magyar Levente elmondta: a magyar állam célja az Áldomás közösségi márka létrehozásával és a termelők integrálásával, hogy  a bel- és külpiaci értékesítésben hangsúlyos szerepet kapjanak a magas hozzáadott értékű magyar élelmiszerek. Az ernyőmárka létrejötte mutatja a magyar mezőgazdaság erejét, azt a képességét, hogy világszínvonalú termékeket hozzon létre – emelte ki.

Az MTI kérdésére hozzátette: a KKM jelentős mértékben támogatja a magyar agráriumot azzal, hogy sok, az ágazatban tevékenykedő céget segít külpiacra jutni, és piaci partnereket találni számukra. A külgazdasági és külügyi tárca azon dolgozik, hogy minél több olyan magyar vállalkozás jöjjön létre, amelyek képesek megjelenni a világpiacon jó minőségű, egészséges magyar élelmiszerekkel.

Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) vezérigazgatója hozzátette: az Áldomás lendületet adhat a magas hozzáadott értékű élelmiszereket előállító magyar termelők kereskedelmi tevékenységének. Tájékoztatása szerint már 130 termék nyerte el a fogyasztóbarát védjegyet, amellyel bekerülhet az Áldomás ernyőmárka alá. Vidéki őstermelők árui is megkaphatják ezt, amennyiben átmennek a szükséges minősítési folyamaton.

Az Áldomás márka az elmúlt egy évben számos külföldi piacon bemutatkozott. Elsőként a Taste of London gasztronómiai fesztiválon értékesítették az ernyőmárka élelmiszereit. A tapasztalatok alapján az MNKH azt tervezi, hogy több külföldi országban márkadisztribútorokkal köt szerződést. Oláh Zsanett kifejtette: a termékpalettát úgy alakították ki, hogy a termékek a legkülönfélébb piacon is megjelenhessenek. A skandináv piacon kelendők lehetnek például a magyar organikus bioélelmiszerek, míg Japánban a méz vagy a mangalicatermékek.

A vezérigazgató tájékoztatása szerint az elmúlt hetekben elkezdődött a budapesti Príma boltokban mintegy 30, az Áldomás márka alá tartozó termék értékesítése. Az első vásárlói visszajelzések pozitívak – húzta alá Oláh Zsanett. A csicsókás ketchup, a méz, a lekvár a legnépszerűbb – tette hozzá.

Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója szintén kedvező  értékesítési tapasztalatokról számolt be. A termékeket forgalmazó üzletek arra számítanak, hogy ezek a termékek kelendőek lesznek a hazai piacon is, hiszen a vásárlók minőségi termékek iránti igénye folyamatosan nő – jegyezte meg.

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!