hirdetés
hirdetés
2022. január. 28., péntek - Károly, Karola.
hirdetés

Webkereskedelem

Elstartolt az eMAG hazai vállalkozásokat segítő programja

A 2021. augusztus 12-én elindult Értékesíts hazait az eMAG-on! program keretében a Magyarországon termékeket előállító vállalkozások, non-profit szervezetek és gyártók, kézművesek jutalékmentesen értékesíthetik termékeiket az eMAG Marketplace-en. Online tudásbázisa segítségével az eMAG segít profi e-kereskedővé válni az internetes értékesítéssel még csak most ismerkedő cégeknek.

hirdetés

Az eMAG Magyarország az Értékesíts hazait az eMAG-on! program elindításával a magyarországi kisvállalkozások és egyéni vállalkozók tevékenységét támogatja a Gazdasági Versenyhivatallal májusban kötött megállapodás részeként .

Jutalékkedvezménnyel segíti az eMAG a magyar vállalkozásokat

A programhoz kapcsolódó non-profit szervezetek, alapítványok, számára az eMAG időkorlátozás nélkül 0 százalék jutalékkal (tehát jutalékmentesen) történő értékesítésre ad lehetőséget az eMAG Marketplace-en, amely az egyik legnagyobb magyar online értékesítési platform. Az évi nettó 100 millió forintnál kisebb árbevételű, magyarországi székhelyű, itthon termékeket előállító vállalkozások a Marketplace-hez való csatlakozás utáni első 3 hónapban értékesíthetnek a Marketplace-en jutalékmentesen, ezt követően 50 százalékos kedvezményt kapnak a termékeladások utáni jutalékból mindaddig, amíg teljesülnek rájuk a programban való részvétel feltételei.

“A most induló programunkkal a kézművesektől kezdve az kisiparosokig minden hazai vállalkozás számára kihagyhatatlan lehetőséget biztosítunk arra, hogy online is elérhetővé tegye termékeit, aki valamilyen okból mostanáig nem nyitott az internetes kereskedelem felé. A csatlakozó cégek így még időben elsajátíthatják az e-kereskedelem mikéntjét, hogy felkészülten fogadják a következő években piacra belépő külföldi online óriáscégek személyében megjelenő konkurenciát. Miután az eMAG Marketplace-en keresztül potenciális új vásárlók százezreit érhetik el a csatlakozó vállalkozások, a programunk reményeink szerint új munkahelyeket is teremt majd Magyarországon” - mondta Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

Virtuális matrica jelöli a hazai termékeket

Annak érdekében, hogy a vásárlók egyértelműen azonosíthassák a programban résztvevő termékeket, azokat “Rendelj hazait” (virtuális) matricával is megjelöli az eMAG.hu online felületein. A programba bekapcsolódó vállalkozások munkáját számukra dedikált eMAG kapcsolattartók segítik az előállítással, a termékdokumentációkkal, az online marketinggel kapcsolatban felmerülő kérdéseik megválaszolásában, és a jogi előírások maradéktalan betartásában.

Az Értékesíts hazait az eMAG-on! programban a Magyarországon bejegyzett jogi személyek, egyéni és családi vállalkozások, valamint magyar állampolgárságú természetes személyek vehetnek részt, amennyiben a csatlakozásukat megelőző lezárt pénzügyi évben nettó árbevételük nem haladta meg a 100 millió forintot, és ezt tudják igazolni is.

A csatlakozni kívánó szervezetek kapcsán elvárás, hogy kizárólag Magyarország területén állítsák elő termékeiket, továbbá képesek legyenek ezek sorozatgyártására is. Ugyanakkor ez utóbbi esetében kisebb termelési ütem is elegendő - így például kézműves termékek előállítói is részesei lehetnek a programnak. A programban való részvételi szándékukat a meglévő Marketplace partnerek az Üzenetközponton keresztül jelezhetik az eMAG-nak, míg a leendő partnerek a Marketplace rendszerébe történő regisztráció során jelezhetik ezt.

Segít profi e-kereskedővé válni a hazai cégeknek az eMAG

Az eMAG munkatársai minden új, a Marketplace-hez csatlakozó vállalkozás számára díjmentesen elkészítik az első 300 termék adatlapját és leírását, így az online értékesítéssel még csak ismerkedő vállalkozások a kezdeti időszakban az alapvető értékesítői tevékenységükre koncentrálhatnak.
A partnerek számára elérhető az eMAG Academy, egy magyar nyelvű, online videókat tartalmazó tudásbázis is, amelyen a piactér használatán kívül az e-kereskedelem egyéb területeiről (például hatályos jogszabályok, hogyan lehet hatékonyan online ügyfélszolgálatot működtetni) is elsajátíthatják az eladók. A Marketplace platformon elért teljesítmény fejlesztését, és a minőségi mutatók megfelelő színvonalon tartását virtuális asszisztens segíti.

Az eMAG partereinek is segítség

Azoknak a magyar vállalkozásoknak is szolgál segítséggel az eMAG, akik évi 100 millió forintnál nagyobb forgalmat bonyolítanak, külföldön gyártatnak termékeket, vagy egyéb okból nem jogosultak az Értékesíts hazait az eMAG-on! programhoz csatlakozni.E társaságok a csatlakozásukat követő első három hónapban jutalékmentesen, a következő 3 hónapban pedig 50 százalékos jutalékkedvezménnyel árusíthatják termékeiket a Marketplace-en.

Utóbbi kedvezmény igénybevételéhez sikeresen ki kell tölteniük egy, az e-kereskedelemmel, marketinggel, fogyasztóvédelmi és versenyjogi követelményekkel, kötelezettségekkel kapcsolatos témában összeállított, az eMAG Academy tananyagán alapuló online tesztet, amely igazolja jártasságukat az elektronikus kereskedelemben.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.

Milyen újdonságokat tartogatnak a HR- szolgáltatók 2022-re?

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! Márciustól!