hirdetés
hirdetés

Energiatudatossági díj a HELL ENERGY-nek

A HELL ENERGY Magyarország Kft. elnyerte az Energiatudatos Vállalat 2020 díjat. Az elismerést azok a vállalatok kapják, melyek stratégiájának alappillére az energiatudatosság és az energiahatékonyság, valamint beruházásaikkal a felhasznált energiamennyiség csökkentésére törekednek.

hirdetés

A Virtuális Erőmű Program (VEP) Energiatudatos Vállalat díj elnyeréséhez komoly feltételeknek kell eleget tenni. A HELL ENERGY Magyarország Kft. a pályázat során részletesen bemutatta közeljövőre tervezett vállalásait, melyekkel hozzájárul a virtuális erőmű megépítéséhez:

· károsanyagkibocsátásmentes közlekedés a telephelyeken, elektromos golfautók és elektromos autók használatával

· elektromos autótöltők telepítése a dolgozói és vendég parkolókban

· az ISO 50001 Energiairányítási rendszer bevezetése

„Cégcsoportunk elkötelezett a fenntartható fejlődés iránt. Beruházásaink tervezése, építése során kiemelt figyelmet fordítunk az energiahatékonyságra. Fokozottan figyelünk a tudatos energiafogyasztásra, hiszen prémium minőségű termékeink is a fenntarthatóság jegyében készülnek, képviselve közösségünk értékteremtő filozófiáját.” – mondta el Pantl Péter, a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs- és marketingigazgatója.

A VEP fontos feladatának tekinti, hogy az energiahatékonysági pályázatok segítségével összegyűjtse és széles körben megismertesse a jól működő hazai és nemzetközi példákat. A VEP jelentőségét mutatja, hogy a program a magyar köztársasági elnök védnöksége alatt áll.

A 2011-ben indult VEP célja, hogy Magyarország 2020-ra egy 200 MW teljesítményű fosszilis erőmű kapacitásának megfelelő virtuális erőművet „építsen fel” magyar vállaltok által fel nem használt energiából. Az elmúlt kilenc évben az el nem használt 627 MW energia egységből megépült virtuális erőmű mára az ország 4. legnagyobb villamos erőművévé vált.

A Virtuális Erőmű Programról és a díjazottakról további információ olvasható itt:

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél