hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Eredményes a Tesco pályázati programja

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjának hatodik fordulójában összesen közel 3 millió zsetont dobtak be országszerte a vásárlók az áruházakban elhelyezett gyűjtőkbe. A vállalat a szavazatok számának függvényében idén is 400, 200 és 100 ezer forinttal járul hozzá országosan összesen 181 pályázat megvalósulásához. A legtöbb szavazatot a Győr-Moson-Sopron megyében található Vakok és Gyengénlátók Győr-Moson-Sopron Megyei Egyesülete kapta.

hirdetés

A június 17-től július 14-ig tartó szavazási szakaszban a többi között mezítlábas park létrehozására, mozgáskorlátozott horgászhely kialakítására, ingyenes szűrővizsgálatok biztosítására, állatmenhelyi férőhely bővítésére és szabadtéri fejlesztő játékok korszerűsítésére is szavazhattak a vásárlók. Az áruházakban található gyűjtőkbe összességében közel 3 millió zsetont dobtak be, a vállalat pedig több mint 42 millió forinttal járul hozzá a nyertes projektek megvalósításához. Országszerte a legtöbb szavazatot a Vakok és Gyengénlátók Győr-Moson-Sopron Megyei Egyesülete kapta, a legtöbb zsetont pedig a Budapesten található Aréna Plaza áruház vásárlói dobták be a gyűjtőbe.


„Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programot azzal a céllal hívta életre a Tesco, hogy a helyi szinten fontos ügyeket, programokat és az ezeket megvalósító szervezeteket támogassa. A program – a most zárulóval együtt már – hat fordulójában csaknem 17 millió vásárló szavazott valamelyik kezdeményezésre, a pályázó szervezetek pedig több mint 190 millió forint támogatást nyertek projektjeik megvalósítására. Reméljük, hogy a következő fordulókban hasonlóan színes és változatos pályázatokra szavazhatnak a vásárlóink, mi pedig örömmel segítünk a szervezeteknek ezen kezdeményezések megvalósításában” - mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója.

A hatodik fordulóba 61 körzetből érkeztek az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, és környezetvédő és -szépítő kategóriában pályázatok, melyek közül az Effekteam Egyesület (korábbi nevén a Magyar Adományozói Fórum) független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba, és amelyekre az áruházlánc vásárlói leadhatták a voksukat.

Bővebb információ a programról a nyertes szervezetek listájával a www.tesco.hu/kozosseg oldalon található. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult korábbi projekteket ezen a térképen lehet még megtekinteni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!