hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 30., péntek - Alfonz.
hirdetés

Érintkezés nélküli értékesítéssel dolgoznak

Az Alza.hu biztonságos, érintkezés nélküli értékesítést biztosít a bemutatótermében.  Az otthoni munkavégzéshez és az otthoni higiénia fenntartásához szükséges termékek iránti érdeklődés dinamikusan növekszik a webáruházban.

hirdetés

A jelenleg kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel az Alza.hu webáruház számos intézkedést vezetett be munkatársai és vásárlói biztonságának érdekében. A cég felkészült az érintésmentes értékesítésre Róbert Károly körúti bemutatótermében, ahol több ezer termék azonnal elérhető. Árukészletének köszönhetően a webáruház készen áll arra is, hogy biztosítsa a cégek és háztartások számára a gyors alkalmazkodást a koronavírus miatti megváltozott körülményekhez: a távmunkához szükséges eszközök, higiéniai termékek és háztartási gépek széles választékát kínálja.

A kialakult járványügyi helyzet jelentősen befolyásolja az emberek vásárlási magatartását. Számos vásárló az online környezetet és az e-boltokat biztonságosabb vásárlási lehetőségként értékeli. Ennek eredményeként az Alza.hu jelenlegi forgalma a csúcsidőszakokhoz közelít. A vállalatnak gyorsan sikerült alkalmazkodnia a kialakult helyzethez az egyes értékesítési egységekre nehezedő magas terhelés ellenére.

A higiéniai, tisztítószerek kategóriában az eddigi legmagasabb értékesítési volument érte el az Alza.hu az elmúlt héten, számos termékcsoport, mint például a babatermékek (baba pelenkák és bébiételek), illetve a mosószerek, fertőtlenítők eladása több mint 200%-kal nőtt az előző évhez képest. A legkelendőbb árucikkek az antibakteriális- és tisztítószerek, valamint a higiénia termékek voltak.

Szintén a legkeresettebb termékek közé tartoznak az otthoni irodai felszerelések (notebookok és a monitorok), eladásuk több mint 100%-kal növekedett az előző év azonos időszakához képest, a nyomtatók, számítógépes alkatrészeké és tartozékoké pedig több mint 60%-kal, az irodai kellékeké 78%-kal. „Az ügyfeleink számára a lehető legszélesebb választékot kínáljuk, célunk, hogy a vásárlók könnyebben megbirkózzanak olyan sürgősségi intézkedésekkel, amelyek aztán lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a távoktatást, illetve a kisebb gyermekekkel való foglalkozást. - mondta az Alza.hu magyarországi vezetője, Takács Csaba. Hozzátette, hogy többezer termék azonnal elérhető a budapesti Róbert Károly körúti központi bemutatóteremben.

 Az Alza.hu Kft. tájékoztatja vásárlóit, hogy az Alza.hu a 46/2020 (III.16.) Korm.rendeletben meghatározottaknak megfelelően végzi tevékenységét, és megfelel a Korm.rendelet 6. §-ban foglalt kritériumoknak. Az Alza.hu bemutatóterme 15 óra után kizárólag az élelmiszer, illatszer, drogériai termék, háztartási tisztítószer, vegyi áru és higiéniai papírtermék rendeléseket szolgálja ki.

Tapasztalatok szerint a legtöbb vásárló továbbra is a személyes átvételt választja. Az ügyfelek és az alkalmazottak biztonsága érdekében az Alza.hu megtesz mindent, és arra kéri a bemutatóterembe érkező vásárlóit is, hogy tartsák be a hatóságok által javasolt óvintézkedéseket. A webáruházban fertőtlenítőszeres tisztítást végeznek óránként, az alkalmazottaknak védőfelszereléseket biztosínak, illetve antibakteriális géllel, szappannal és egyszer használatos fertőtlenítő kendőkkel látják el őket.

Ezenkívül az Alza.hu egy teljesen érintkezés nélküli eladást készített elő a bemutatóteremben, amely a kihelyezett számítógépeken keresztül működik, így online segítséget lehet kérni a termékek elérhetőségéről, tulajdonságairól. További esetekben az áru szállításához az ügyfelek az AlzaBox hálózatot vagy szállítási szolgáltatásokat is igénybe vehetik.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!