hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

EU kerekasztal az online viselkedésalapú reklámozásról

Sikerrel zárult az OBA (online viselkedésalapú) reklámozásról szervezett kerekasztal tárgyalás sorozat, amely november 12-én tartotta hetedik ülését Brüsszelben. 

hirdetés

A tárgyalást Robert Madelin, a Neelie Kroes nevével jelzett bizottság vezérigazgatója vezette, és az érintettek közül az ipar, az önszabályozó szervezetek és az ún. WG29 képviselői vettek részt.

„A kerekasztal tárgyalások célja volt, hogy a Bizottság nyomon kövesse az OBA témában az ipar vállalásait, azok teljesítését és a folyamat fejlődését. Robert Madelin elégedett volt az eredményekkel. A vállalások lefedettsége fontos, de a végső siker a hitelességén, azok betartásán múlik” – fogalmazott Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára. A piac szereplői, az EASA és IAB Europe által létrehozott „Legjobb gyakorlatok – Best Practice” dokumentumok alapján az OBA reklámokat a vállalást tevő cégek „ad choice” emblémával látják el, amely a „your online choice” honlapra vezet, és így – minden európai ország nyelvén – tájékoztatást és lehetőséget ad a fogyasztóknak az ún. „opt out”-ra, vagyis leiratkozásra.
A vállalás betartása érdekében az önszabályozó szervezetekkel kötött megállapodás alapján, panasz esetén az önszabályozó szervezetek járnak el. Ennek jelentőségét emelte ki Robert Madelin a tárgyalás zárszavában.

„Külön öröm volt számomra, hogy az ipar prezentációjában a magyar helyzet a sikerek között szerepelt az IAB és ÖRT között októberben kötött megállapodás alapján” – hangsúlyozta Fazekas.

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!