hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 23., hétfő - Kelemen, Klementina.
hirdetés

Európa táplálék-kiegészítő márkája: a Scitec

A világ legnagyobb online fitnesz kereskedője, a Bodybuilding.com Európa legjobb márkájának választotta a Scitec Nutrition sporttáplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó vállalatot. A Scitec korábban a testépítők világában vívott ki előkelő pozíciót magának magas minőségű, prémium termékeivel.

hirdetés

A vállalat az elmúlt két évben nyitott az olimpiai sportágak felé, egyszerűen elkészíthető, kiváló ízesítésű termékeivel ma már a szélesebb, aktívan sportoló közönség körében is népszerű. Termékei – mint például a fehérjék, sportitalok és vitaminok – minden rendszeres (heti 2-3) sporttevékenységet végző számára fontosak és ajánlottak az egészséges étrend kiegészítéseként.

Az év európai táplálék-kiegészítő márkájának választott vállalat a fitnesztermek piacán is erősíti pozícióit, az első hivatalos Scitec edzőterem április óta ScitecGold Fitness Center néven működik Budapest egyik meghatározó sportközpontjaként a Lurdy Házban. A tervek szerint több lépcsőben összesen 15 kvalifikált fitneszterem veheti fel a Scitec nevét Magyarországon egy éven belül, a személyzetet a Scitec továbbképzi, hogy a sportolóknak táplálkozási tanácsokkal is tudjanak szolgálni.


A Scitec sport iránti elköteleződését, valamint termékeinek magas minőségét az is mutatja, hogy a fitnesz és testépítő sportágak legnagyobb világversenyére, az idén szeptemberben Las Vegas-ban zajló “Olympia Weekend”-re 5 „Team Scitec” sportoló is kvalifikált, köztük az idei Arnold Classic győztes Cedric McMillan és a versenyre magyar edzővel készülő Jessica Renee.

A ScitecMagyarország a Magyar Olimpiai Csapat hivatalos sport-táplálékkiegészítő szállítója és arany fokozatú támogatója. A Scitec Nutrition az elmúlt 20 évben Európa egyik vezető sport-táplálékkiegészítő márkájává fejlődött kiváló ízeinek, egyszerű használhatóságának és számos innovatív megoldásának köszönhetően. Prémium minőségű termékeit több mint 90 országban fogyasztják elsősorban sportolók és az aktív, egészségtudatos életmód követői.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!