hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Évente 420-440 ezer tonna zöldséget takarítanak be a termelők az üvegházakból

Magyarországon 2500-2600 hektáron folyik üvegházakban, fóliákban zöldséghajtatás, innen évente mintegy 420-440 ezer tonna zöldséget takarítanak be a termelők - közölte a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi szervezet és Terméktanács (FruitVeB) elnöke csütörtökön.

hirdetés

Ledó Ferenc elmondta, a piacokon és az áruházláncokban már megjelentek a magyar primőr zöldségek, főleg a termálvízzel fűtött üvegházakból, fóliasátrakból érkezik nagyobb mennyiségben például a paprika, paradicsom és az uborka.

Hozzátette, a hidegfóliákból is elkezdték a hidegtűrő növények szedését, például a salátaféléket, a hónapos retket, a kínai kelt, és a zöldhagymát.

Az elnök szerint az üvegházi és fóliás termelésnek köszönhetően a legtöbb hajtatott termékből a magyarországi termelők április közepétől november végéig folyamatos látják el a piacokat. Megjegyezte: a magyar primőráru a kisebb szállítási távolság miatt frissebb, ezért jobb minőségű, mint az import. Ezt általában az árban is tudják érvényesíteni a termelők, főként a piacokon, az áruházláncokban azonban kevésbé - tette hozzá.

A magyar zöldségek aránya a fontosabb termékek, például a paprika, paradicsom esetében húsvét után már eléri a 60-70 százalékot a primőrök között, május elejére pedig a 80-90 százalékot.

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.