hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 25., hétfő - Pál.
hirdetés

E-kereskedelem

Évente szigorúan csak egyszer tart Black Friday-t az eMAG

Az online-ról idén hibrid üzleti modellre váltó eMAG szigorúan évi egy alkalommal tart Black Friday-t, hogy valóban ütős akciókat tudjon kínálni. Idén november 20-án tartja a fekete pénteket a cég: ahogy azt a vásárlók az előző hat évben megszokhatták, jelentős árengedmények és meghökkentő akciós termékek várhatók a kínálatban.

hirdetés

Tavaly mintegy hetvenezren vásároltak az eMAG Black Friday-én, és a vállalat hasonlóan kiemelkedő fekete pénteki forgalmat vár 2020. november 20-án. Az eMAG minden évben csak egyszer tart fekete pénteket, azon viszont meghökkentő akciókkal is szolgál - tavaly például ketten autót vásároltak jócskán leértékelt áron.

Ahogy korábban, az elérhető akciós termékek köre a november 20-i kezdés előtt idén is titkos. Azoknak az érdeklődőknek, akik némi előnyre szeretnének szert tenni a legjobb vásárt nyújtó Black Friday-es akciók terén, az eMAG.hu mobil applikációját érdemes letölteniük iOS-re vagy Androidra, az appon keresztül hamarabb lehet majd megkezdeni a vásárlást.

A lehető leggyorsabb vásárláshoz a fekete pénteki kezdés előtt érdemes regisztrálni az appban, megadni a szállítási címet, hogy ezek bepötyögésével “élesben” ne kelljen majd küszködni. Ha valaki kifejezetten egy bizonyos termékre vadászik leértékelt áron, érdemes azt még a Black Friday indulása előtt a kosárba helyezni az appban. Ha ugyanis a termék valóban akciós, a fekete pénteki árával fog megjelenni a kezdés után a kosárban, így azonnal le lehet csapni rá, percekig tartó keresgélés nélkül feladható a rendelés.

Idén először az eMAG Black Friday-án megrendelt termékeket személyesen is át lehet venni a vállalat két budapesti, illetve pécsi üzletében, amelyekben a járványhelyzet miatt fokozott biztonsági intézkedésekkel óvják mind a vásárlók, mind a személyzet egészségét. A normál méretű (44,5 x 47 x 39 cm-es, legfeljebb 20 kilogramm tömegű) termékek érintésmentes átvétele lehetséges továbbá Easybox csomagautomatákban is, melyből jelenleg 41 működik Budapesten, az év végére számuk 100-ra bővül.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFB pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!