hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. február. 27., szombat - Ákos, Bátor.
hirdetés

Ezek a szempontok vezérlik a magyar nőket a kozmetikumok megválasztásakor

A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A kutatás azt vizsgálta, hogy milyen a termékeken szereplő tájékoztató feliratok, információk alapján döntenek legfőképpen a hazai fogyasztók, amikor kozmetikumot vásárolnak. A legösztönzőbben a termék „tisztaságáról”, illetve a hatékonyságáról szóló információk hatnak a vásárlási szándékra, de a kozmetikumok környezet- és állatbarát mivoltára utaló védjegyek is sokakat buzdítanak arra, hogy az adott terméket betegyék a kosarukba.

hirdetés

A magyar nőket leginkább az olyan védjegyek, jelölések ösztönzik egy szépségápolási termék megvásárlására, amelyek azt garantálják, hogy az adott kozmetikum nem tartalmaz vitatott összetevőket - derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A válaszadók 48 százaléka számára számítanak fontos támpontnak a termék „tisztaságát” garantáló hasonló jelzések, amikor arról döntenek, hogy betegyék-e az adott szépségápolási szert a kosarukba, 37 százalékukat pedig a kozmetikum hatékonyságáról szóló tájékoztató feliratok buzdítják vásárlásra.Nagyon sok vásárló döntését befolyásolja az adott termék környezetbarát, illetve állatbarát mivolta: 29-29 százalék válaszolta azt, hogy inkább vásárol olyan kozmetikumot, amelyen valamilyen környezetvédelemre utaló védjegy vagy jelzés szerepel, vagy az, hogy nem tesztelték állatokon. A magyar nők 27 százalékát az is vásárlásra ösztönzi, ha a termék fő összetevőjéről talál bővebb információt a csomagoláson, míg 4 százalék számára vonzó a vegán védjegy, amely biztosítja, hogy az adott kozmetikum megfelel a vegán életmód előírásainak.

„A magyar nők egyre inkább odafigyelnek arra, hogy mit kennek magukra, milyen szépségápolási termékeket használnak. Ezt az erősödő tudatosságot mutatják a felmérés eredményei is, miszerint például a magyar nők számára sokkal fontosabb információ az, hogy mi nincs egy kozmetikumban – azaz, hogy mentes a vitatott összetevőktől - mint az, hogy mi a fő összetevője” – véli Stefan Mulder, a CD termékfejlesztési vezetője. Elmondása szerint a CD márka a hivatalos összetevőlista mellett több olyan külön jelzés is szerepel a termékeik csomagolásán, amelyek a könnyebb eligazodást szolgálják.

A hazánkban az idei évben bevezetett CD Reinheitsgebot jelölés például jól láthatóan mutatja, hogy a termékek mentesek a vitatott összetevőktől, így nem tartalmaznak parabént, ásványi olajat, szilikont, színezőanyagot és állati eredetű összetevőket. Emellett a külön figyelemfelkeltő matricát viselő dezodoraik alumíniumsó-mentesek is.

„Vállalatunk az állatkísérletek ellen is állást foglal oly módon, hogy nem tesztel állatokon sem készterméket, sem nyersanyagot, illetve kiáll olyan módszerek támogatása és kutatása mellett, amelyek felválthatják az állatokon végzett tesztelést. Mindemellett, hogy CD Reinheitsgebot jelölést viselő termékek mentesek az állati eredetű összetevőktől is” – fejti ki Stefan Mulder.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.