hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Bevásárlóturizmus

Ezt is feltalálták: Lidl-áruház mint turistacélpont

Ki gondolta volna, hogy egy Lidl-áruház is lehet vonzó turistacélpont, ám a Szerbia déli végén, Vranje városában megnyílt bolt nem csupán a helyiek ellátásában kezdett új korszakot.

hirdetés

A szerbiai Vranje városában megnyílt új Lidl-áruház a település apró mérete ellenére kedvelt célpontja lesz több ország bevásárlóturistáinak is - derült ki a bne IntelliNews régiós hírportál beszámolójából. A városka Szerbia legdélebbi részén, a bolgár, az észak-macedón és a koszovói határ közelében található. Észak-Macedóniától például mindössze 50 kilométerre van.

A német áruházláncnak egy már a 31. boltja Szerbiában, ám minden bizonnyal különleges helyet fog elfoglalni a német Schwartz-csoport boltjainak sorában. Január közepén nyitották meg, és azóta a koronavírus-járvány ellenére folyamatosan tömegek ostromolják az áruházat.

A szerbek, főként az ország déli részén lakók azért kedvelik, mert eddig Görögországig kellett utazniuk, ha Lidlbe akartak menni.

Az itt élők utazásainak elengedhetetlen része volt a görögöknél egy jó kis shoppingolás a Lidlben vagy más diszkontáruházban. Az árak ugyanis ott alacsonyabbak annál, amennyit Szerbiában kell fizetni. Ezenfelül Vranje a határ közelsége miatt vonzza az észak-macedónokat és a koszovóikat, akik országában még nem nyitott árházat a német diszkontlánc. Az előbbi országban az utazási irodák már elkezdték szervezni a vranjei Lidlbe induló bevásárlóútjaikat.

(forrás: napi.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!