hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 27., péntek - Virgil.
hirdetés

Fahéjas kólával próbál örömet szerezni a fogyasztóknak a Pepsi

Ha gyakran előfordul, hogy egy pohár kóla elszürcsölgetése közben az italból hiányoljuk a fahéjas lecsengést, megnyugodhatunk, mert (Amerikában) nem sokára megvásárolhatóvá válik a Pepsi Fire.

hirdetés

A PepsiCo május 11-én a világ tudomására hozta, hogy május 22-én Amerikában piacra dobja a Pepsi Fire nevű, fahéjas beütésű kóláját, és nyolc hétig ott is hagyja.

„A nyár az év egyik leginkább várt időszaka, és a Pepsi Fire a kólánk klasszikus ízébe csempészett váratlan és fűszeres fordulattal fog »gyújtást adni« az idénynek.” – tájékoztatott egy közleményben Lauren Cohen, a Pepsi marketing igazgatója.

Az egyszerre természetes és mesterséges fahéjíz 20 unciás (kb. 6 deciliter) palackokban, illetve 12 unciás (kb. 3,5 deciliter) dobozokban köszön majd vissza az üdítőből.

A Pepsi Fire nem az első innivaló, amelyben az üdítőgyártó megpróbálja összeboronálni a fahéj és a kóla zamatát. A 2004 végén és 2006 karácsonya környékén az Egyesült Államokban és Kanadában megvillogtatott Pepsi Holiday Spice limitált kiadású kólában hébe-hóba már felbukkant a fűszer aromája. Ezen felül a Pepsi Fire Mexikóban, Szingapúrban, Thaiföldön, a Fülöp-szigeteken és egyéb országokban már egyenesen létezik.

Az üdítő érkezésének bejelentésére az őszinte undortól a kíváncsiságig már számos érzést kifejezésre juttattak a közösségi média felhasználói, illetve jó páran megjegyezték, hogy a termék valószínűleg alkoholmentes válasz a Fireball nevű fahéjas whisky-márkára.

Forrás: Pepsi

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Bevnet)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!