hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 07., vasárnap - Tamás.
hirdetés

Felelős Támogató Védjegyet kapott a Tesco

A vállalatok teljes CSR stratégiáját minősítő címet az áruházlánc 2013 és 2015 után már harmadik alkalommal kapta meg.

hirdetés

A társadalmi célú vállalati felelősségvállalási programok eredményeségét, színvonalát vizsgáló címet a Magyar Adományozói Fórum által ellenőrzött és hitelesített vállalatok két évig használhatják, majd ezt követően újabb felülvizsgálaton kell átesniük.

„Az Adományozói Fórum célja az volt, hogy egy olyan egységes szakmai alapelveken nyugvó és hitelesíthető védjegyet fejlesszen ki, amely garanciát nyújt arra, hogy az elismerést elnyerő vállalatok valóban felelősen és objektív szakmai szempontoknak megfelelően végzik közhasznú támogatási tevékenységeiket” – mondta el Dr. Molnár Klára, a szervezet igazgatója.

A Tesco társadalmi felelősségvállalási stratégiája a közösségi értékek fejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Az áruházlánc ennek mentén indította el a jelenleg negyedik fordulónál tartó, MAF Társadalmi Befektetések díjjal is jutalmazott „Ön választ, mi segítünk” programját, melynek célja, hogy olyan, helyi szinten aktív civil szervezetek kezdeményezéseit támogassa, melyek az áruházak munkatársainak, vásárlóinak közösségeit segítik, építik. A stratégia másik fő pillérét az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem alkotja, melynek jegyében a Tesco immár 140 hazai áruházában működteti a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel közösen élelmiszermentő programját, melyet 2016-ban Magyar Üzleti Felelősség Díjjal, a 2017-es Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK) pedig Élelmiszerhulladékok Megelőzéséért Díjjal tüntettek ki.

A Tesco ezen kívül egész évben szorosan együttműködik országos stratégiai partnereivel, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel, valamint a Magyar Vöröskereszttel, melynek célja, hogy különböző programjaik, adománygyűjtési felhívásaik minél több vásárlóhoz eljuthassanak, és ezáltal minél több rászoruló részesülhessen támogatásban.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

Kiadónk társoldalai