hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

Raktáravató

Félmilliárdból épült meg a Cerbona új raktára

A Cerbona Élelmiszergyártó Kft. 500 millió forintból épített új, modern raktárat Székesfehérváron, ezzel a cég raktárkapacitása több mint duplájára bővült.

hirdetés

Az avatóünnepségen Pókecz Attila tulajdonos arról beszélt, hogy a 2011-es szerepvállalása óta a társaság technológiai-, kapacitásnövelési- és IT-fejlesztések sorát hajtotta végre, amelynek egyik állomása az új raktárépület megvalósítása volt. Hangsúlyozta, hogy a beruházások folytatódnak, elsősorban a digitalizáció irányába mozdulnak el, így első lépésként saját online boltot indítottak, amivel tovább bővülhet vevőkörük.


   
Mészáros Tamás ügyvezető elmondta, hogy a termelés bővülése, a növekvő hazai és külföldi igények tették szükségessé a raktár megépítését. Az 500 millió forintos beruházás költségeinek egyharmadát uniós forrásból, egyharmadát pályázati támogatott hitelből fedezték, a többi saját erő volt. Jelezte, hogy a fejlesztés révén a meglévő háromezer raklap mellett további 3200 raklap férőhellyel bővült raktárkapacitásuk.

Robotizálás és szoftverfejlesztés


Az ügyvezető közölte, hogy a készáru raktárépítéssel párhuzamosan robotokat szereztek be, amelyek a gluténmentes termékeik csomagolását végzik. Hozzátette: a következő hónapokban szoftverfejlesztéseket is elvégeznek, hogy még inkább meg tudjanak felelni a digitalizáció kihívásainak.

A Cerbona jelenleg több mint 150 különböző terméket állít elő, miközben 2010-ben ez a szám ötven körüli volt. A 2017-ben átadott gluténmentes gyártócsarnok jóvoltából a cég megjelent a laktóz-, illetve gluténmentes készítmények, a közelmúltban pedig a crunchy müzli termékek piacán is.
   
A Cerbona jogelődjét, a Fejér Megyei Gabonaforgalmi és Malomipari Vállalatot 1962-ben alapították, fő tevékenységi köre a gabonafelvásárlás és -őrlés, illetve a takarmánykeverék gyártás volt. 1987-ben elindult az extrudált snackek és reggeli pelyhek gyártása, 1988-ban bevezették a Cerbona márkanevet, majd 1989-ben megkezdődött a müzli és müzliszeletek előállítása a cégnél.


A vállalat mintegy 25 országba exportálja termékeit

A nyilvános cégadatok szerint a 137 főt foglalkoztató Cerbona Élelmiszergyártó Kft. 2019-ben 4,34 milliárd forintnyi nettó árbevételt ért el és 237 millió forint nyereséget realizált.

(forrás: profitline.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.