hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Fenntarthatóság: „döcög” az adatszolgáltatás

Egy tanulmány elismeri a cégek erőfeszítéseit, hogy fenntarthatóan működjenek, de némi hiányérzete is van.

hirdetés

Sok vezető élelmiszeripari cég tette fenntarthatóbbá a működését, és úgy általában már el kezdtek igazodni a nagyobb nemzetközi egyezményekhez, de még sok a tennivaló, olvasható a Barilla Foundation egyik tanulmányában.

Az olaszországi székhelyű szervezet azt vizsgálta, hogy a márkák hol tartanak abban a munkában, melynek folyományaként az Egyesült Nemzetek fenntartható fejlesztési céljaival és a Párizsi Klíma Egyezmény rendelkezéseivel összhangba kerülhetnek.

Forrás: 123rf

A pozitív tendenciák ellenére vannak olyan területek, amelyeken a vállalatok nem szolgálnak elég információval az erőfeszítéseikkel kapcsolatban. Ezek között szerepel bizonyos vonatkozásokban az ellátási lánc részletes elemzésének elmaradása, valamint a vállalatok „felelős állampolgárként történő viselkedésére” (corporate citizenship) nyújtott, elegendő bizonyíték hiánya.

A tanulmány szerint az ilyen típusú „jelentésdeficitek” elkerüléséhez üdvös lenne egy információszolgáltatási keretrendszer létrehozása.

A felmérés egyébként 10 céget, jelesül az Ajinomotót, a Barillát, a Carrefourt, a Danone-t, a Kellogg’s-ot, a Honest Tea-t, a Nestlét, a Tescót, az Unilevert és a Walmartot vizsgálta meg, és négy kritérium, konkrétan a termékeik és stratégiáik egészségügyi hatásai, a termelésük fenntarthatósága, az ellátási láncuk fenntarthatósága és a már említett „corporate citizenship” szerint értékelte őket.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food Dive)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!