hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 20., szerda - Fábián, Sebestyén.
hirdetés

Filozófiát válthat a Coca-Cola

Nagy váltást jelentettek be a Coca-Colánál, rövid időn belül a másodikat – tájékoztat az Origo. A nagyvállalat azt tervezi, hogy termékei alapanyagánál átáll az újrahasznosított dolgok használatára. Most pedig arról érkeztek hírek, hogy szinte egészen mást akarnak csinálni, mint történetük eddigi 130 évében.

hirdetés

A Coca-Cola jövője immár nem a kólától és klasszikus szénsavas termékeitől függ, hanem egészen másféle áruktól – ezt maga James Quincey, a vállalatóriás új ügyvezetője árulta el.

Új dolgokat akarnak kipróbálni

Forrás: Wikipédia
A Coca-Cola úgy tűnik, hallgat a változó idők hangjára, és kész arra a megújulásra, ami a jövőbeni sikeresség megalapozásához kelhet – ez derült ki a vállalat vezetőjének szavaiból. A direktor azt is elmondta, hogy a jövő termékportfóliójában nem a klasszikus szénsavas üdítőknek, hanem a palackozott vizeknek, rostos gyümölcsleveknek, teáknak szánják a fontosabb szerepet.

A Colának a vezetőség elképzelései szerint, a jövőben – bizonyos szempontokból – inkább egy technológiai vállalattá kell válnia, amely képes és szeretne is számos új dolgot kipróbálni, és nem fél attól, ha eközben hibázik, vagy valamiben kudarcot vall.

A kulcs a mindig jobbá és jobbá válás, éppúgy, ahogy az Apple és a Google is mind jobbá teszi saját rendszereit, az iOS-t és az Androidot" – állítja Quincey.

A cégnél úgy látják, a Wall Street és a befektetők is azt várják, hogy az üdítős óriás rázza meg magát, s a siker érdekében váljon tanuló, innovatív szervezetté.

(forrás: Origo)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!