hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Coin

Fizetési applikáció Dash felhasználók számára

A Dash hálózat által birtokolt Dash Befektetési Alap (DIF-Dash Investment Fund) befektetett a CrayPay-be, egy olyan mobil fizetési platformba, amely azonnali fizetések végrehajtását teszi lehetővé.

hirdetés

Az applikáció használatával pénzvisszafizetés is jár a fizetések után több mint 150 ezer helyszínen. Ezzel összefüggésben a Dash kedden jelentette be a hírt, miszerint egyre több helyen fogják a Dash-t elfogadni, mint fizetési eszközt.

A Dash Core Group és a CrayPay közötti megállapodás értelmében ugyanis a Dash felhasználók részére egy új verzió készül a CrayPay applikációjából. A felhasználók Dash-sal fizethetnek és Dash-ban is kaphatják a visszatérítést a vásárlások után 155 ezer amerikai kereskedőnél, valamint online is. A CrayPay jelenlegi kereskedelmi partnerei között olyan cégek is megtalálhatók mint az American Eagle, a Best Buy, a Domino’s és a Staples, valamint több mint 200 amerikai kiskereskedő és étterem is szerepel a listán.

Az együttműködés mindenkinek kedvező

Ryan Taylor, a projekt vezetője szerint a CrayPay tökéletes megoldást jelent a Dash felhasználók számára. A CrayPay applikációja nagyszerű vásárlási élményt nyújt, mivel a fizetés folyamata egyszerű és kényelmes. Továbbá rengeteg helyen elfogadják, mint fizetési módot. A CrayPay-jel való együttműködés nem csak azt jelenti, hogy a felhasználók több helyen tudnak majd Dash-sal fizetni, hanem sokkal több pénzt is meg tudnak spórolni, ha Dash-sal fizetnek. Ez annak köszönhető, hogy a Dash Network tranzakciós díjai alacsonyabbak. Így több pénzt lehet megtakarítani az új, Dash felhasználóknak készült alkalmazással, mint a már meglévő CrayPay applikáció használata során. Mindez arra ösztönözheti a felhasználókat, hogy egyre gyakrabban használják a Dash-t fizetéskor, valamint a kereskedők számára is vonzóvá teszi a kriptovalutával történő fizetést.

Marshall Greenwald, a CrayPay vezérigazgatója nagyon örül az együttműködésnek. Véleménye szerint a Dash az egyik legjobb megoldásnak ígérkezik arra, hogy azonnali és költséghatékony fizetési lehetőséget biztosítsanak a CrayPay platformon.

(forrás: bitcoinbazis.hu)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!