hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 20., hétfő - Friderika.
hirdetés

FMCG TOP 2016 - Mire jó egy védjegy, ha magyar?

A hazai és nemzetközi gazdasági helyzet megismerése, majd interaktív nyomonkövehetőségi játék (és a kellemes ebéd...) után a védjegyekről szóló nagyobb blokk következett.

hirdetés

Elsőként Benedek Eszter, MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft., ügyvezetője, valamint Avramucz Attila, Univer Product Zrt., marketing bizottsági tagja fejtették ki, hol is tart most a Magyar Termék védjegy "pályafutása". Benedek Eszter elmondta, miért előnyös a szektorsemlegesség, az ismertség és az elismertség a védjegy esetében, Avramucz Attila pedig ismertette a védjegyismertségi adatokat. Az ügyvezető örömét fejezte ki, hogy egyre több (145) a Magyar Termék védjegy-használó, és a szám emelkedik majd a jövőben. És, hogy miért vonzó ez a megkülönböztetés? "Hogy a kezünkben legyen a jövő..."

A Magyar Termék a legismertebb

A páros előadás után Dr. Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem tanára általánosságban beszélt a védjegyekről. Elmondása szerint, a Magyar Termék védjegy a legismertebb az összes közül, de a fogyasztók ismeretei még mindig hiányosak a jelzéssel kapcsolatban, Dr. Szakály szerint ezen mindenképpen változtatni kell.

Mennyire tartják hitelesnek?

A kutatások szerint a Magyar Baromfi és a Kiváló Minőségű Sertéshúst találják a leghitelesebbnek, de - annak ellenére, hogy a Magyar nem minőséget garantáló jelzésről van szó - alig marad el tőlük a MAGYAR TERMÉK védjegy. A fogyasztók körülbelül 2/3-a hajlandó többet áldozni, ezért a hitelességért, azaz, ha valamilyen védjegyet lát a terméken. Dr. Szakály szerint ezért is fontos, hogy kommunikálják a védjegyek előnyeit.

 

 

 

hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.