hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

Folytatódik a juhhús-népszerűsítő kampány

Márciusban is tovább folytatódik az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum, valamint a Magyar Juh- és Kecsketenyésztők Szövetségének közös, a juh- és kecskehús-, valamint a juhtej-termékek fogyasztását ösztönző marketingprogramja – olvasható a NAK oldalán.

hirdetés

A 2019. decembere és 2020. áprilisa között zajló, „A JUH ÁSZ – Mindenünk a birka” elnevezésű kampány fókuszában a fogyasztók juh- és kecskehússal kapcsolatos ismereteinek bővítése áll. A szervezők bíznak abban, hogy a kampány keretében országszerte összesen tíz Auchan áruházban tartandó kóstoltatással, továbbá az Agrármarketing Centrum által számos rendezvényen és külföldi kiállításon történő népszerűsítő tevékenységének köszönhetően egyre szélesebb körben lesznek ismertek a juh- és kecskehús-, valamint a juhtejből készült termékek kiváló élettani hatásai.

A cél, hogy a fogyasztást ösztönző marketingprogram hatékonyan hozzájáruljon a tradicionális magyar konyha részét képező, de egyben a legújabb fogyasztói elvárásoknak is megfelelő, alacsony zsír- és koleszterintartalmú, magas telítetlenzsírsav-arányú (omega-3, konjugált linolsav-CLA), valamint magas tápanyagtartalmú juhhús és a belőle készült termékek jelenleg igen alacsony hazai fogyasztásának növeléséhez. Továbbá az ízletes, egészséges és magas fehérje- és zsírtartalmú juhtej-termékek ismertségének növeléséhez és keresettebbé tételéhez egyaránt.

A február hónapban a soroksári, a székesfehérvári és a solymári Auchan áruházakban, összesen 6 alkalommal tartott kóstoltatásokat követően a kampány az alábbi időpontokban és helyszíneken folytatódik:

(forrás: NAK)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!