hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 21., kedd - Máté, Mirella.
hirdetés

Forradalmi változást vezet be termékeiben a Nestlé

Egy újonnan kifundált módszerrel az ízük megváltoztatása nélkül csökkenti édességeinek cukortartalmát a Nestlé.

hirdetés

A Nestlé kitalált egy olyan megoldást, amellyel az íz megváltoztatása nélkül drasztikusan csökkentheti édességeinek cukortartalmát. A cukorkristányok átalakításában rejlik a titok.

„Így még ha a csokoládéban sokkal kevesebbet is használunk fel [a cukorból], a nyelv az előzőével csaknem azonos édességet érzékel” – állította egyik közleményében a svájci vállalat. A világ legnagyobb élelmiszergyártójának tudósai azt állítják, hogy a teljes cukortartalmat akár 40 százalékkal is csökkenteni tudják. A technológiai vívmánynak óriási hatása lesz a vállalatra, és a fogyasztókra is.

A Nestlé így frappánsan reagálhat azon növekvő nyomásra, amelyet a közegészségügyi élharcos csoportok és a kormány egészségügyi intézményei gyakorolnak rá az emberek cukorfogyasztása visszaszorításának érdekében. További előny, hogy a vállalat új módszerrel tarthatja távol termékeitől az ellentmondásos múltú édesítőszereket.

A Nestlé most szabadalmaztatja a módszert, amelynek piaci bevezetése 2018-ban várható.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Quartz)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Kiadónk társoldalai