hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 20., kedd - Vendel.
hirdetés

Globális szinten is tiltakozott a NAK

Immár teljes jogú tagként vett részt a World Farmers’ Organization (WFO) éves közgyűlésén a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, és globális szinten is tiltakozott az Európai Zöld Megállapodás némely célkitűzése ellen.

hirdetés

A WFO 2020. június 26-i éves közgyűlését a járványhelyzet miatt digitálisan tartották meg. A globális, mértékadó szervezet 54 ország mintegy 1,5 milliárd gazdálkodóját képviseli. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK), mint új tag külön hozzászólásban köszöntötte a résztvevőket, hangsúlyozva, hogy a vírushelyzet az egész világon megmutatta a mezőgazdaság és az élelmiszeripar stratégiai jelentőségét; ennek jegyében kell a jövőben kiemelten kezelni minden államnak a területet. Emellett a NAK sikerrel emelte az Európai Zöld Megállapodásban kitűzött, elérhetetlen célok elleni küzdelmet globális szintre, felszólalásában felhívva a világszervezet figyelmét a reális elvárások szükségességére, valamennyi gazdálkodó érdekében.
 
A WFO elnöke kiemelte, hogy a világszervezet küzd a haszonállattartás mellett, hisz annak fenntarthatóságában, valamint kimondta, hogy az üvegházhatású gázok fő forrásai a fosszilis üzemanyagok és a szállítás, nem pedig az állattartás. A WFO hitet tesz amellett, hogy a hús a kiegyensúlyozott és tápláló étrend alapja, külön kiemelvén a vörös húsok elsődleges szerepét a fehérje-, cink-, B6- és B12-vitamin-ellátás biztosításában. A WFO szerint az állattartás szerepe pótolhatatlan a nem megművelhető területek hasznosításában és emberi fogyasztásra alkalmatlan biomassza minőségi fehérjékké alakításában. Mindezen szempontok megjelennek a WFO jelen közgyűlése által elfogadott „A gazdálkodók útja a fenntartható élelmiszerrendszerekhez” című szakpolitikai állásfoglalásban.

Forrás: 123rf

A WFO tagsági alapon működik, világszinten egyesíti és globális politikai fórumokon képviseli a tagországi gazdálkodói érdekképviseleti szervezeteket is. Emellett olyan szakpolitikai irányvonalakat dolgoz ki, amelyek elősegítik a mezőgazdaság szempontjából kedvező gazdasági környezet kialakulását, valamint a termelők, családjaik és a vidéki közösségek megélhetését és fejlődését. A WFO szerepe különösen felértékelődött az elmúlt időszakban, amikor a koronavírus-járvány kitörése példátlan nyomást gyakorolt a mezőgazdaságra is világszerte.

A NAK több uniós szervezetben is sikerrel képviseli a magyar érdekeket, a WFO-tagsággal az uniósnál tágabb térben is hatékonyabban segítheti a magyar gazdálkodókat. Az általános közgyűléseken túl régiók szerinti ülésekre is rendszeresen sor kerül, így biztosítván egy újabb csatornát az uniós érdekérvényesítéshez is.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!