Kampány
Gyermelyi-jelnyelv Vili bácsival
Egy idillikus kisvárosi boltban Vili bácsi, a Barátok közt ismert karaktere érti meg szavak nélkül, az üzletbe betérő, különböző Gyermelyi-tésztákat kereső vásárlókat. Új Gyermelyi-reklám indul január 14-től - nálunk már most látható.
Kampánycél: A Gyermelyi imázsának hiteles megerősítése a fogyasztó fejében, a logó és a szlogen összekapcsolása egy magas minőségű, de mindenki számára elérhető márka képével, valamint a Gyermelyi tészta márkaértékeinek kiterjesztése a liszt és a tojás kategóriáira.
Kreatívkoncepció: Minden, a filmben szereplő Gyermelyi-termékhez tartozik egy, azt szimbolizáló kézjel. Ez a Gyermelyi-jelnyelv. E gesztusokat használva a Gyermelyi rajongók szavak nélkül is megértik egymást.
Érdekesség, behind the scenes: Az alapötletben elképzelt, idillikus kisvárosi bolt megtalálása nehéz feladat volt, de végül ráleltünk egy éppen felújítás alatt álló kávézóra, amit kedvünk szerint alakíthattunk az igényeinkhez. Bár az Ügyfél nem gondolkozott ismert főszereplőben, a közös gondolkozás során rájöttünk, hogy a Barátok közt Vili bácsija pont az a karakter, amit mi keresünk a Gyermelyi értékek közvetítésére.
A REKLÁM:
ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízó: Gyermelyi Zrt.
Gyermelyi Zrt. Marketing Igazgatóhelyettes: Bokros Gábor
Ügynökségek:
Reklámügynökség: Havasi Communications Stratégiai igazgató: Havasi Raymond Kreatív igazgató: Szilvás Krisztina
Copywriter: Ceglédi Alexandra Account: Szabó Viktória
Produkciós cég: Skyfilm Production Kft Producer: Nagy Mónika Rendező: Herendi Gábor
Operatőr: Szatmári Péter Gyártásvezető: Téni Gábor
Utómunka
Vágó: Király István Colorist: Vándor Ádám VFX: Melon VFX Kft Zene: Hrutka Róbert