hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 18., hétfő - Lukács.
hirdetés

Mondelez

Gyorsan fogynak a polcokról a Győri Édes új, mentes termékei

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a Győri Édes az egészségtudatos szegmensbe tartozó két új terméke, a tejes, vaníliás ízű Hozzáadott cukor nélküli és a vaníliás ízű Gluténmentes Győri Édes kekszek bevezetésével.

hirdetés

 

A 2021 május-júniusi forgalmi adatok alapján az egészségtudatos édeskeksz piaci szegmensben máris közel 10%-os piaci részesedést szereztek az új kekszek. Mindkét termék jól teljesít kategóriájában; a Hozzáadott cukor nélküli termék iránt magasabb a kereslet, a Gluténmentes ízvariáns viszont a gluténmentes jelzéssel ellátott termékek körében első helyezett lett a vizsgált időszakban, majdnem 50%-kal megelőzve a második legnagyobb, gluténmentes terméket. A Győri Édes piacvezető szerepéhez méltóan debütált mentes termékeivel, melyek új lendületet adtak a márkának. A Győri Édes összességében 0,7 százalékponttal növelte piaci részesedését a vizsgált időszakban, így immár 9,4%-kal piacvezető a teljes édeskeksz piacon.

A Mondelez küldetése, hogy széles termékválasztékával megfeleljen a folyton változó fogyasztói igényeknek, így a magas minőség és választék mellett egyre nagyobb hangsúlyt kap a termékfejlesztésnél az egészségtudatos életmódot élő fogyasztók kiszolgálása. A piacvezető Győri Édes márka termékei 1900 óta a legmagasabb minőséget képviselik. A fogyasztók erős érzelmi kötődése a márkához a gyerekkorig nyúlik vissza. Ezt látszott abból a többszáz fogyasztói visszajelzésből is, melyet a mentes termékek bevezetésekor kapott a Győri édes a közösségi média felületein. Kifejezetten nagy öröm fogadta az új kekszeket azok körében, akik megváltozott igényeik alapján mondtak le a „hagyományos” Győri Édes termékek fogyasztásáról, a márka iránti erős érzelmi kötődésük azonban változatlan maradt.

 (x)

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!