hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 01., vasárnap - Marianna.
hirdetés

Henkel és a bohócdoktorok

Piros Orr Bohócdoktorok segítik a gyermekek gyógyulását a Tolna Megyei Balassa János Kórházban Szekszárdon.

hirdetés

November óta heti rendszereséggel látogatják a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány bohócdoktorai a Tolna Megyei Balassa János Kórház gyermekosztályát, hogy vidámságot vigyenek a beteg gyerekek mindennapjaiba.

Ezzel az Alapítvány bohócdoktorai már 16 gyermekkórházban vizitelnek országszerte.
A látogatott gyerekkórházak számának bővítésére a Henkel és a SPAR Magyarország támogatásával és vásárlóinak segítségével volt lehetőség, akik összesen 3,5 millió forintot gyűjtöttek össze. Immár 10 éve zajlik az a program, amelynek keretében, ha valaki egy adott időszakban a SPAR és INTERSPAR üzletekben Persil mosószert vagy Silan öblítőt vásárol, egyben a Piros Orr Bohócdoktorok munkáját is támogatja. 

 „Nagyon örülök, hogy már Szekszárdon is találkozhatnak a beteg gyermekek bohócdoktorainkkal. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a budapesti kórházak mellett vidéken is egyre több kórház gyermekosztályán legyünk jelen, hiszen a bohócdoktori vizitek rendkívül jó hatással vannak a beteg gyerekek testi-lelki jóllétére és felépülésére. Nagyra értékeljük, hogy küldetésünkben a Henkel 10 éve elkötelezett partner” – mondta Rékay Ágnes, a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány ügyvezető igazgatója.

Örömünkre szolgál, hogy már egy évtizede minden évben vásárlóinkkal és a SPAR kereskedelmi partnerünkkel közösen támogatni tudjuk a bohócdoktorok jótékony, nélkülözhetetlen munkáját, akik így egyre több kórházba vihetik el a gyógyító nevetést. Hisszük, hogy az örömteli pillanat, a vidámság átsegíti a kis betegeket a nehéz időszak alatt és hozzájárul gyógyulásukhoz” – mondta Lukáš Hájek, a Henkel Laundry & Home Care üzletág igazgatója.

Hogy zajlik egy bohócdoktori vizit?

A bohócdoktorok speciálisan képzett előadóművészek, akik a kórházban párosával dolgoznak. Látogatásuk előtt az ápolószemélyzettől tájékozódnak a betegekről. A vizit során minden kórterembe ellátogatnak. Érkezésükkor a legfontosabb, hogy minél gyorsabban felmérjék a pillanatnyi helyzetet, milyen a hangulat, mekkorák a gyerekek és milyen az állapotuk, esetleg van-e látogató valakinél, akit be lehet vonni a játékba. A bohócpáros alapvetően improvizációval dolgozik, de sok olyan eszközt - zenét, vidám varázslatokat, zsonglőrmutatványt – is használnak, amiket a játékhelyzetbe be tudnak illeszteni. A játék célja, hogy a fantázia segítségével kizökkentse a gyermeket a félelemből és a szorongás állapotából.

 Az 1996 óta működő Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány küldetése, hogy bohócdoktoraival nevetést és humort vigyen az arra rászorulók életébe. 35 bohócdoktoruk 9 budapesti és 7 vidéki gyerekkórházat látogat heti rendszerességgel,

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!