hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 01., vasárnap - Marianna.
hirdetés

Hét éve sikeres a SPAR partner program

Az áruházlánc eredményes és vonzó üzleti modelljéhez mára már 186 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves forgalma több mint 47 milliárd forint és mintegy 1700 embernek jelent biztos megélhetést. A csatlakozó üzletek átalakításakor fontos szempont, hogy minél több helyi előállítású élelmiszer is szerepeljen a választékban.

hirdetés

A SPAR partner program egy vonzó és eredményes üzleti modell. A SPAR franchise szövetségéhez 2019. szeptember 1-jével már 186 üzlet csatlakozott, egy év alatt 33 eladóhellyel gyarapodott a hálózat.

A hálózatbővülésnek köszönhetően új SPAR market üzletek fogadják a vevőket Budapesten, Pencen, Vértesacsán, Siófokon, Szabadszálláson, Gyomaendrődön és Nagyvenyimben, illetve OMV SPAR express nyílt a budapesti, mosonmagyaróvári, körmendi, győri, soproni, kecskeméti, szekszárdi, pécsi, egri és komáromi OMV töltőállomásokon, így már 85 töltőállomáson találkozhatnak a vásárlók a megszokott SPAR-minőséggel.

A franchise hálózat 2012-ben két üzlettel indult, 2018-ra pedig már 186-ra növekedett a társuló partnerek száma. A kezdeti forgalom 237 millió forintot tett ki, amely 2018-ra elérte a 47 milliárd forintot. Mindeközben a SPAR franchise program üzletei szerte az országban mintegy 1700 embernek nyújtanak biztos megélhetést.

„Az idén hétéves franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet. A magánkereskedők azért társulnak hozzá, mert a partner programmal számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, széles marketingtámogatást és promóciókat, de a modern informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is igénybe vehetik. Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei Regnum húsüzemében készülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is kaphatóak, és újabban az üllői SPAR enjoy. convenience üzemünk kényelmi termékeivel is gazdagíthatják a kínálatukat” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Forrás: spar.hu
Forrás: spar.hu

A SPAR partner program során a csatlakozó üzletek átalakulnak: a modernizáció első számú szempontja, hogy a vevő éppen olyan vásárlási élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna. Fontos a világos, tágasabb érzetet adó és letisztult színvilágú eladótér kialakítása, amely jellemzően a homlokzat teljes felújításával – esztétikusabb megjelenésű főfronttal és fotocellás ajtóval, nyílászáró-korszerűsítéssel, illetve új hőszigetelés kiépítésével jár együtt. Kívül-belül egységes színeket kap az üzlet, a régi gépeket és berendezéseket újakra cserélik, és modernizálják a hűtés és fűtés, illetve a világítás rendszerét. Az energiatakarékos szemlélet a felújítás során nem pusztán környezetvédelmi tényező, hanem a partnerek hatékonyabb gazdálkodását is segíti.

A belső tér tervezésekor döntő jelentőséggel bír, hogy a minőségi frissáru – a zöldség–gyümölcs-, pékáru-, hús- és csemegetermékek – megjelenítéshez szép és korszerű bútorokat igényelnek a vásárlók. Egyre több üzletben kapnak helyet a grillpultok, a kényelmi és speciális élelmiszereket kínáló polcok és hűtők is, hiszen egyre több vásárló keresi és igényli ezeket a termékeket. A franchise partnereknél a SPAR arra is nagy figyelmet fordít, hogy a helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél nagyobb számban jelenjenek meg.

A franchise hálózat további bővítése az elkövetkező időkben is a SPAR Magyarország kiemelt céljai között szerepel, újabb üzletnyitások várhatóak a jövőben is.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!