hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 19., kedd - Nándor.
hirdetés

Hét új taggal gazdagodott az ÖRT

A bővülő tagság a felelős kommunikáció és ezzel a reklám önszabályozásának erősödését jelenti. Ráadásul hét vállalatról van szó, akik a piac fontos szereplő így tagságuk az ÖRT további jelentős fejlődését mutatja.

hirdetés

Tudjuk, hogy az ÖRT tagság melletti döntés a cégek részéről többről szól, mint egy szakmai szervezethez való csatlakozásról, ez stratégiai kérdés, egyfajta hittétel az etikus kommunikáció mellett. Ugyanakkor persze bízom abban, hogy a széleskörű szolgáltatásunk, az információátadástól az előzetes véleményezésig – amelyet a GVH is elismer – szintén szerepet játszott abban, hogy hét új cég döntött úgy, hogy belépnek az ÖRT-be – fogalmazott Megyer Örs, az ÖRT elnöke.

Fantasztikus cégekkel erősödtünk. A Numil, Tchibo, és Sunfleur Kozmetika Kft. valamint a Natura Vital Help Information Kft az amúgy is jelentős képviselettel bíró hirdető vállalati oldalt, a Hab Advert Kft. H2Online, Republic Group pedig az ügynökségi oldalt erősítik nálunk. Van, akivel a korábbi együttműködés alakult át tagsággá, és van, aki pedig a jó hírnevünk alapján keresett meg bennünket, és lett a tagunk - hangsúlyozta Fazeka Ildikó főtitkár.

Szerencsére hűségesek is a tagjaink, igaz sokat dolgozunk azért, hogy elégedettek legyenek. Lehet, hogy néha nem boldogok egy-egy döntésünk után, de mi az elégedettség azt jelenti, hogy objektív döntést hozunk, mert ezzel erősítjük a szakma és az ÖRT hitelességét – tette hozzá Megyer Örs.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!