hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Hétmillióféle üveg a Nutellától

Változatos kiszerelésű tégelyeivel a vállalat egyedileg is meg tudja szólítani a vásárlókat.

hirdetés

A Nutella szemlátomást annyira jól ismeri a fogyasztóit, hogy immár egyenként külön-külön is meg tudja ünnepelni őket. A vállalat a koncepciót az Ogilvy & Mather nevű cég fémjelezte integrált kampány segítségével igyekszik érvényre juttatni.

Így született meg a tégelyek újszerű kialakítása hétmillió különböző címkével, egyedi azonosítási kóddal és sajátlagos, megismételhetetlen grafikával. A megvalósítás egy olyan innovatív technológiának köszönhető, melynek közbenjárásával a zoomolás és a véletlenszerű forgatás módszereivel egy minta grafikus továbbfejlődése révén több millió kombináció jön létre.

A kampányt elindító videóban számos eltérő személyiség egyedülálló üvegeket tart a kezében. A mondanivaló: az egyes emberek éppen sokféleségükkel teszik gazdagabbá és színesebbé a világot. Az aláfestő zene szövege egyben a kampány szlogenje is. Rita Pavone „Come te non c’è nessuno” (Senki sem olyan, mint te) című híres dalának egy részlete Lidia Schillaci tolmácsolásában csendül fel a reklámfilmben.


A különleges kampány a továbbiakban többek között még rádió spotokon és a közösségi médián keresztül is megpróbálja elérni a fogyasztókat.

Forrás: Ferrero

Forrás: Ferrero

Forrás: Ferrero

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Ogilvy & Mather)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.