hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

Reklám

Hivatalos hirdetés lett a poénnak induló KitKat-reklámból

Egy szabadon ötletelő kreatív egyszerű, de hatásos ötlettel írta le mindannyiunk elmúlt hónapjait.

hirdetés

A brit Sam Hennig sok más kreatívhoz hasonlóan a One Minute Brief oldalán szórakoztatta magát (az oldalon fiktív vagy valós briefekre várnak megoldásokat, csak a poén kedvéért), így alkotta meg a KitKat szlogenjére (Have a break, have a KitKat) rímelő ötletét ezzel a pofonegyzerű grafikával:

A fiktív hirdetés aztán a LinkedInen és a Twitteren kezdett el pörögni, így végül az ötlet eljutott konkrétan a KitKat marketingcsapatáig is (Hennignek saját bevallása szerint 3 ezer új ismerőse lett a LinkedInen a grafikának köszönhetően). Annyira megtetszett a márkának az ötlet, hogy végül Henning jóváhagyásával hivatalos digitális hirdetés lett az ötletből nem csak a briteknél, de Németországban és Csehországban is.

Hennig az AdWeeknek elmondta, az eredeti ötletet még a Cadbury csokimárkára húzta fel, az a terv még inkább így nézett ki:

Hennignek végül egyik szakmabeli barátja, Nicholas Tasker tanácsolta, hogy a naptárak, főleg mostanában jellemző egyhangúságához még jobban passzolna a KitKat formája és szlogenje.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!