hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 22., péntek - Vince, Artúr.
hirdetés

Hódít a netes ajándékvásárlás

A játékpiac 45 milliárd forintos éves forgalmának csaknem a felét érheti el az év végi ünnepi időszakban. Idén a családok hagyományos áruházi vásárláskor átlagosan 6800 forintot, online vásárláskor átlagosan 8300 forintot szánnak játékokra – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. kutatásából.

hirdetés

A tervek alapján a szülők 57 százaléka költ majd 10 ezer forintnál többet egy gyerek karácsonyi ajándékaira. Az idén jellemzően 2-3 meglepetést találhatnak a gyerekek a fa alatt, a társas- és kreatív játékok, valamint a LEGO mellett ruha és sporteszköz lesz a csomagokban. A 14 éven aluliak egyharmada ezen kívül könyvre, a 6 éven aluliak egynegyede kisautóra, egyötöde játékbabára is számíthat – írja az MTI a Regio közlése alapján.

A megkérdezettek 61 százaléka tervezi online megvásárolni az ajándékokat, elsősorban azért, mert így könnyen össze lehet hasonlítani az árakat. A közlemény idézi Gyaraki Dávidot, a Regio Játék marketingvezetőjét, aki elmondta: idén 20 százalékkal nőtt a társaság webáruházában történő vásárlás az előző évhez képest, és 70 százalékkal több a mobilról érkező tranzakciók száma.

Forrás: 123rf

A kutatásban részt vevők fele novemberben megkezdi a karácsonyi ajándékok beszerzését, az utolsó pillanatra százból csak egy család hagyja a vásárlást.

A magyar tulajdonú Regio Játékkereskedelmi Kft. 2017-ben 10,5 milliárd forint nettó árbevételt ért el, egy évvel korában 9,86 milliárd forintot. Országszerte 34 boltja van, 450 dolgozót foglalkoztat, a magyar játékpiacon csaknem 25 százalékos a részesedése.

(forrás: Marketing&Média)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!