hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 29., kedd - Mihály.
hirdetés

A koronavírus mindenkinek kihívás

A kiskereskedelemben hatalmas lendületet vett az online, és a kisebb üzletek, ha csak tehetik a webre menekítik át tevékenységüket. Ettől függetlenül a fizikai boltoknak üzemelniük kell, betartva az egészségügyi előírásokat is. Lapunk összegyűjtötte a jó gyakorlatokat. Ha hasonlóra bukkan, küldje el nekünk!

hirdetés

 

Plexiüveg, új nyitvatartási rend

„Figyelemmel kísérjük a világban zajló eseményeket, és intézkedéseinkkel igyekszünk a lehető leggyorsabban reagálni az új helyzetekre. Ennek megfelelően, egészségünk közös megőrzése érdekében pénztárainkhoz védőplexiket szerelünk fel” -  írja az Aldi.

A lánc a pénztárak elé helyezett plexiken túl, új nyitvatartási rendet is bevezetett. Mint írják, az egészségmegőrzés mellett céljuk, hogy csökkentsék munkatársaik leterheltségét mind a boltokban, mind a központi raktárban, és továbbra is a megszokott színvonalon szolgáljanak ki.  A vállalat több helyen matricákat is felragasztott.

A várakozás helyét jelző matricák egy Aldi üzletben
A várakozás helyét jelző matricák egy Aldi üzletben

Szlovákiában a Lidl és a Kaufland is plexiüveget szereltet a pénztári dolgozók és a vásárlók közé. Itthon a Praktiker és a Manna is felszerelt plexit.  

Plexi a Váci úti Mannában
Plexi a Váci úti Mannában

....és a CBA is. 

Plexi egy CBA pénztár előtt - Forrás: Index.hu
Plexi egy CBA pénztár előtt - Forrás: Index.hu

Maszkok és padlómatrica

A Lidl maszkot biztosít minden kollégája számára, a vásárlók várakozási helyét pedig a kasszák előtt padlómatrica biztosítja. A Lidl is tervezi a plexiüvegek bevezetését, sőt arcvédő plexit is szeretnének kiosztani minden alkalmazottjuknak.

Korlátozzák a mennyiséget

A Spar már korábban bejelentette, hogy korlátozni fogják a megvásárolható termékek számát, amit az online rendelésekre is kiterjesztettek. A korlátozásokhoz csatlakozott a Tesco is. 

"Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb vásárló vehesse igénybe szolgáltatásunkat, a március 30-án vagy azután leadott vagy módosított rendelések esetén mennyiségi korlátozást vezetünk be: egy vásárló egyszerre maximum 80 kg árut rendelhet. Ez körülbelül egy családi nagybevásárlás mértéke" – írja a Tesco.

A Spar-nál a lédig termékek esetében termékenként 5 kilogramm, a darabban értékesített termékek esetében termékenként 10 darab vásárolható. A mennyiségi korlátozások az áruházakra és a Spar online shopra is vonatkoznak.A vásárlóknak biztonságuk érdekében azt javasolják, hogy lehetőleg ne a csúcsidőszakban menjenek vásárolni, és a kisgyermekeket ne vigyék magukkal.

A Extreme Digital általános tájékoztatója
A Extreme Digital általános tájékoztatója

A kellő távolságra helyezi a hangsúlyt az Auchan is

Az eladótérben tartsatok Biztonságos távolságot egymástól a polcok és csemegepultok előtti válogatás alatt, illetve a pénztár előtti sorban álláskor is – írják. Az áruház az általános kereskedelmi tájékoztató szerint javasolja a készpénz nélküli fizetést is és felhívja a figyelmet az önkiszolgáló pénztárak használatára.

Az Auchan tanácsai
Az Auchan tanácsai

Egy dán láncnál ilyen padlómatricákat lehet látni:

Egy dán áruházlánc padló-matricái
Egy dán áruházlánc padló-matricái

A Manna is ezt alkalmazza

Padlómatricák a Vámház körúti Mannában
Padlómatricák a Vámház körúti Mannában

 

Ha olyan bolti gyakorlattal találkoznak, ami a vírus elleni védekezést szolgálja, küldjék el nekünk!

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   

 

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!