hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. február. 25., csütörtök - Géza.
hirdetés

Várakozások

Hullámvasúton a GKI fogyasztói bizalmi indexe

A GKI fogyasztói bizalmi indexe az áprilisi zuhanás után három hónapos jelentős emelkedés, majd három hónapos esés után novemberben minimálisan emelkedett - közölte a GKI Gazdaságkutató az MTI-vel.

hirdetés

A fogyasztói bizalmi index értéke novemberben mínusz 33 pontra emelkedett az előző havi mínusz 34,1 pontról, azonban így sem érte el a szeptemberi mínusz 31,1 pontos szintjét. Az indexnek novemberre az áprilisi romlás 43 százalékát sikerült ledolgoznia.

A GKI közölte: a lakosság saját pénzügyi helyzetének alakulását novemberben az előző hónaphoz képest valamivel jobbnak értékelte, így novemberig az áprilisi esés kissé több mint fele épült vissza. Hasonló a helyzet a magyar gazdaság jövőbeli helyzetének megítélésével. Áprilisban a legnagyobb mértékben a munkanélküliségtől való félelem erősödött, három hónapos látványos javulás majd ugyancsak három hónapos, jelentős romlás után novemberben ismét kismértékű javulás következett. Ezen a téren a lakosság véleménye az átlagosnál kisebb mértékben dolgozta le áprilisi pesszimizmusát. Áprilisban a sokkhatás legkevésbé az emberek saját jövőbeli megtakarítási képességét érintette, és ennek megítélése szeptember óta lényegében változatlan - közölte a GKI.

Novemberben tovább erősödött a fogyasztók inflációs várakozása, ugyanakkor kissé javult a nagyértékű tartós fogyasztási cikkek jelenlegi megvásárlásának lehetősége az elemzés szerint.

Forrás: 123rf

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.