hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 26., hétfő - Dömötör.
hirdetés

Idén is megnyitja kapuit a Fruit Logistica

Magyarország legjelentősebb agrárkereskedelmi partnere, Németország látja vendégül hazánk néhány zöldség-gyümölcs ágazatban működő piaci szereplőjét. Termelők, feldolgozók, kereskedők, kutatási intézmények és szaktanácsadók is részt vesznek a Fruit Logistica kiállításon Berlinben.

hirdetés

Február 4-én kezdődik és két napon keresztül várja a szakmabelieket a „Fruit Logistica” Nemzetközi Szakkiállítás és Vásár a világ minden pontjából.

Hazánkat a FruitVeB által szervezett németországi szakmai tanulmányút jóvoltából több szakember is képviseli Európa legnagyobb zöldség-gyümölcs szakkiállításán a német fővárosban. A kiutazó magyarok a kapcsolódó kísérő szakmai programokon vehetnek részt.

A Fruit Logistica a világ egyik legjelentősebb zöldség-gyümölcs szakkiállítása, amelyet hagyományosan minden év februárjában rendeznek. Tavaly 84 országból 2 537 kiállító cég képviseltette magát és a kiállítás három napján megközelítőleg 56 ezer szakmai látogatót vett részt.

Magyarország legjelentősebb agrárkereskedelmi partnere Németország, ide irányul a zöldség- és gyümölcskivitel 20 százaléka. A Németországba irányuló összes magyar agrárexporton belül a zöldség-gyümölcs kivitel képviseli az export mintegy harmadát.  Az elmúlt évek nemzetközi zöldség-gyümölcsértékesítési tendenciái alapján megállapítható, hogy a német fogyasztók szeretik és jó minőségűnek tartják a magyar zöldséget, gyümölcsöt, valamint ezekből készült termékeket, így Magyarország számára kedvező lehetőség kínálkozik, hogy a jövőben bővítse a Németországba irányuló zöldség-gyümölcstermékek körét és mennyiségét.

„A FruitVeB által szervezett szakmai tanulmányút kiemelt célja, hogy a résztvevők a Fruit Logistica kiállításon szervezett keretek között betekintést kapjanak a nemzetközi zöldség-gyümölcskereskedelem aktuális kérdéseibe, naprakész piaci információkról értesüljenek, valamint nemzetközi, kiemelten német partnerkapcsolatokat alakítsanak ki.” – mondják a résztvevők.

A külföldi szakmai tanulmányút megvalósítása hatékonyan támogathatja a magyar zöldség-gyümölcs exporttermékek külföldi piacának növekedését, a magyar zöldségek és gyümölcsök fogyasztásának nemzetközi ösztönzését, az ágazathoz kapcsolódó hazai kutatás-fejlesztési, szaktanácsadási és oktatási programok nemzetközi szintű kiteljesedését, valamint a hazai zöldség-gyümölcs ágazati szereplők partnerkapcsolatainak bővülését.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!