hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

K&H Csoport: a társadalom aktív része

Idén 12. alkalommal adták át a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díjat, ami önkéntes védjegyhasználati rendszerével elismeri és hozzájárul a fenntartható és felelős üzleti kultúra terjesztéséhez. Hosszú évek óta működtetett társadalmi felelősségvállalási gyakorlatával a K&H Csoport elnyerte a „Felelős és fenntartható vállalatért” kategória díjat.

hirdetés

„A K&H-nál felelősen gondolkodó vállalatként célunk, hogy üzleti eredményeink mellett megfelelően reagáljunk a társadalom igényeire, és hozzájáruljunk ahhoz, hogy a tagjai teljes életet élhessenek. Kiemelt társadalmi felelősségvállalási tevékenységeink mind a négy fókuszterületén – pénzügyi oktatás, környezetvédelem, vállalkozásösztönzés és egészség - hosszú távú elkötelezettségünket fejezik ki természeti és társadalmi értékeink megőrzése és védelme iránt. – mondta el a díj kapcsán Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója. – A társadalom és a szakmai szervezetek minél szélesebb körét kell megszólítani és bevonni, országszerte elérhető és évről évre megújuló programokra van szükség, valamint elengedhetetlen a hosszú távú megvalósítás, ami a mi esetünkben témától függően akár 10-20 éves tevékenységet jelent.”

A Felelős és fenntartható vállalatért kategória díj átadásakor a CSR Hungary Fórum indoklásában  hangsúlyozta,  hogy a K&H  környezeti, szociális, pénzügyi fenntarthatóság törekvései üzleti modelljén keresztül is megmutatkoznak, a szervezet azonosítja a kockázat forrásait a beszállítói láncban is, és ha szükséges, akkor az igényelt változásokat a szervezet elvégzi.

Pénzügyi tudatosság növelése

A 2010-ben indult K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőben, amiben a felnövekvő generáció játékosan, élményszerűen sajátíthatja el az alapvető pénzügyi ismereteket, több mint 46 ezer diák vett eddig részt. A digitalizáció térnyerését figyelembe véve a vetélkedő vigyázz#KáPé vlogsorozattal és mobilapplikációval is kibővült. A K&H e-dukáció program pedig a digitális világban való eligazodáshoz, biztonságos léthez is kézzelfogható, gyakorlati segítséget nyújt.

Környezetvédelem minden nap

Az ökológiai lábnyom csökkentése mellett a K&H olyan, a technológia lehetőségeket kiaknázó innovatív kezdeményezéseket is megvalósít, mint az ügyfelek 50%-nál már bevezetett biometrikus profil vagy az ún. zöld áramot használó új bankfiókok, 2020-ra pedig megvalósulhat a teljes mértékben papírmentes pénzügyi tranzakciók és bankfiókok működtetése is

Vállalkozásösztönzés minden méretben

A vállalkozói lehetőségek feltérképezése és kiaknázása érdekében a K&H: üzletet ide! program 2017 óta piackutatási eredményeket biztosít a kkv-k számára a helyi lakossági igényekről.. A Start it @K&H a legnagyobb iparágfüggetlen vállalati inkubátorként folyamatos képzéssel, iparági mentorokkal, nemzetközi kapcsolati rendszerrel és két inspiráló irodával nyújt segítséget a hazai startupok számára ahhoz, hogy az innovatív ötletből sikeres vállalkozássá váljanak.

Egészség és sport a teljes életért

A K&H gyógyvarázs 16 éve segíti modern orvosi műszerekkel az orvosok, ápolók munkáját, ami a kezdetek óta 681 millió forint értékű támogatást jelent. A gyerekek lelki épségét az ország egyik legnagyobb önkéntes kezdeményezésévé vált K&H gyógyvarázs mesedoktorok program segíti, a gyermekek betegségével kilátástalannak tűnő harcot vívó szülők pedig a K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulásának története pályázatból meríthetnek erőt.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!