hirdetés
hirdetés

Imád termékajánlókat írni a Z-generáció

27 százalékuk minden vásárlás után megteszi ezt.

hirdetés

A Social Media Link nevű amerikai kutatócég amerikai fiatalok körében elvégzett kutatása alapján elmondható: a Z-generációba tartozó fiatalok kifejezetten szeretnek termékajánlókat írni vásárlás után: 27 százalékuk minden, 37 százalékuk majdnem minden vásárlás után otthagy egy szöveges értékelést azon a honlapon, ahol a terméket vette. 

Az okot a kutatók abban keresik, hogy a Z-generációs fiatalok számára a család és a barátok szava után a felhasználók által írt online termékbemutató második leghitelesebb, míg csak 18 százalékuk mondta azt, hogy a celebek ajánlását követi.

A Social Media Link ügyvezetője drámai hangnemben ecsetelte a következményeket: „Ezek az adatok ébresztőt fújnak azoknak a hirdetőknek, akik el akarják érni a Z-generációt" - mondta Susan French. Hozzátette: nem celebekre és klasszikus márkakampányokra kell a pénzt költeni, hanem azt kell elérni, hogy maguktól (és sokan) ajánlják az adott cég termékeit.

Alább egy infografika, amely összefoglalja a kutatás eredményeit (nagyobb képért kattintson a képre).

Nagyobb képért kattintson!

Forrás: Adweek

 

(forrás: kreativ)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[237079] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél